Mijn hond slaapt al jaren in zo'n kistje. Alleen de andere hond is hem nu vakkundig aan het slopen.
Qua afstoffen zijn ze idd niet ideaal. Toen ik een jaar of 11 was had ik ze als kast op mijn kamer staan, maar dan opgeschuurd en geschilderd dat was al minder erg als die ruwe kistjes. Maar tegenwoordig zijn ze mij te duur om te schilderen.
Kentaro
Geplaatst: 28-10-13 00:37
Ik hoop dat je het kistje bedoeld en niet je hond?!.....
De mooiste uitstraling vind ik zo 'naturel', maar geloof inderdaad zeker dat geverfd weer praktischer is
Gister bij een nieuw tuincentrum in Almere geweest. Wat een leuke dingen hadden ze daar!! Nog een erg mooi glazen windlichtje gekocht met wat 'fruit' erin en een schattig wit vogelhuisje
De kast is niet zo mijn ding maar de tafel vind ik echt super! Weer iets om te onthouden
xFioon, ik zou voor de lichte kleuren gaan eventueel gecombineerd met één donkere kleur. Ik zie het liefst de bruine/beige tinten van jouw sprei. Ik hoop dat je een keuze kan maken
MamaMiesje
Geplaatst: 28-10-13 18:46
Die tafel heb ik Af en toe moet je hem op de kop/op zn kant zetten en alles er even uitschudden
Leuk! Ik heb vorige week een steigerhouten tafel besteld, wil daar nu ook zoiets bij maken of laten maken. Heb net eindelijk de eerste laag groene verf op mijn muur gesmeerd, stuc was eindelijk droog.
Morgen mag er nog een laag op en dan moet de trap nog bekleed worden. Heeft een van jullie daar toevallig ervaring mee? Wat is de prijs ongeveer? En waar hebben jullie eventueel goede of slechte ervaringen?
Heeft er iemand nog leuke voorbeelden van herfst in huis? Zag al een mooie krans voorbij komen.... Maar wil graag zelf wat leuks in huis hebben. (Zelf beetje frutselen) Dus leuke ideeën zijn erg welkom!
MamaMiesje
Geplaatst: 28-10-13 21:31
Nouka schreef:
Gaaf MM! Zit er nou ook een gat in het midden waar jij dat hartje over hebt gedaan? Want dat lijkt me juist zo leuk om een plant in te doen
MamaMiesje
Geplaatst: 28-10-13 21:32
_rosita_ schreef:
O dat bed is gaaaf zeg! en die tafel ook! ik ben voor een projectje op.zoek naar 3 van die kistjes, maar waar haal je die tegenwoordig nog vandaan?
Marktplaats: veilingkistjes.
Nouka
Geplaatst: 28-10-13 22:15
Jolandaa_ schreef:
Meelezee hier. Dat bed heb ik. Wel aangepast door mn broertje. Foto kan ik plaatsen bij interesse. Volgens broertje erg makkelijk te maken.
Kistjes heb ik gehaald bij de interatuin hier in de buurt. Broertje heeft ze ingespoten voor de zekerheid tegen de houtworm. Is niet handig met een houten bed. Overigs woon ik nog thuis en komt het bed niet tot z'n recht. Ben er wel onwijs blij mee. Ik zou het nog kunnen verven als ik wil in white of grey wash. Wat hangt af van de toekomstige slaapkamer als ik 't huis uit ben.
Ik kom even weer terug binnen vallen, laminaat is beneden gelegd en de badkamer word ook deze week afgemaakt. De plandag is dat hij / we (weet nog niet wat ik doe haha) dit weekend over gaat. Ik hoop morgen weer normaal op mn laptop te kunnen en foto's te posten en te bekijken van anderen.
Weet nog niet zo goed of ik al echt wil samenwonen of dat ik nog wat meer thuis bij mijn ouders blijf. Ik vind zelf persoonlijk dat als we gaan samenwonen ik dus ook deels mee moet gaan betalen aan de kosten en ook wil ik graag onafhankelijk zijn. Ik wil zelf graag kunnen sparen voor mijn 'eigen' dingen en niet afhankelijk moeten zijn van zijn geld.
Alleen volg ik dit jaar geen school, MBO opleiding afgerond, op zoek naar werk. Vul nu voor ongeveer 25u vakken bij de AH en wil eventueel volgend schooljaar een HBO opleiding gaan doen. Deze zal ik deels ook zelf moeten bekostigen, wat ik heel.goed kan begrijpen vanuit mijn ouders. Nu heb ik wel iets aan spaargeld maar ook niet denderend veel omdat ik toch wel lekker geleefd heb. Niet heeeeel duur, maar had toch best wel wat meer opzij kunnen zetten.
Waar t dus eigenlijk op neer komt is dat ik 'm eigenlijk een beetje knijp voor de kosten. Ik vind het namelijk niet meer dan logisch om mee te betalen ookal heeft hij zoiets dat hoeft niet, maar dat kan ik niet. Dus dat een beetje eigenlijk haha.