Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChantalSmook schreef:nog ff over de bonnetjes. achter op die bonnetjes staat toch heel duidelijk, niet geldig i.c.m. andere acties? of ligt dat nou aan mij..
C_arola schreef:Het valt me op dat je veel vlees op de weekmenu hebt staan, 2 per avond DebGizmo.
Hier heen idee wat we vanavond gaan eten. Ik zag trouwens dat de foodstunter b&j ijs heeft voor 2,- ben benieuwd of ze alle smaken hebben of iig mijn favoriete smaak.
Iloveiswan schreef:C_arola schreef:Het valt me op dat je veel vlees op de weekmenu hebt staan, 2 per avond DebGizmo.
Hier heen idee wat we vanavond gaan eten. Ik zag trouwens dat de foodstunter b&j ijs heeft voor 2,- ben benieuwd of ze alle smaken hebben of iig mijn favoriete smaak.
die in zwolle en markt in emmeloord hadden er 2 iets met karamel en brownie
vorige week tenminste
nientje78 schreef:C_arola schreef:Het valt me op dat je veel vlees op de weekmenu hebt staan, 2 per avond DebGizmo.
Had ze al uitgelegd waarom
DebGizmo schreef:Omdat de kinderen geen rood vlees eten staat er dus soms ook 2 verschillende soorten vlees in het weekmenu
Alwiene schreef:Nog een LIHL tip. Volgende week bij de AH de oral B tweede gratis. Als je dan een tube pro expert munt (goedkoopste pro expert variant) neemt en een tube oral b 123 tandpasta (goedkoopste van oral b zou 1,35 moeten kosten). Dan kun je daar je oral b lihl bon op inleveren en dan betaal je maar 20 cent voor die 2 tandpasta's samen
Annemiek80 schreef:Met het oog op de komende feestdagen ben ik nu al aan het kijken naar de aanbiedingen voor de wat 'luxere' producten, zodat de extra kosten die daarbij komen wat meer verspreid zijn.
takkie_muis schreef:Die rob site is ideaal!
Ik heb maybe een huisje , heb al een tafelmodel vriezer en kook al regelmatig bij pa en ma zelf wat (Pastasaus van moeders hoef ik niet , heb kip-broccoli en witlof gehaald voor 5 euro en kon 3 keer toe)
Mijn week budget wordt 35 euro , de kat eet voor 6 euro per week KVV en dan heb ik 29 over. Vlees in de aanbieding halen , en de groenten die ik lust in de aanbieding halen en invriezen. Maar hoe ontdooi je dat nu , kort door de wok of gewoon koken?
Alwiene schreef:Nog een LIHL tip. Volgende week bij de AH de oral B tweede gratis. Als je dan een tube pro expert munt (goedkoopste pro expert variant) neemt en een tube oral b 123 tandpasta (goedkoopste van oral b zou 1,35 moeten kosten). Dan kun je daar je oral b lihl bon op inleveren en dan betaal je maar 20 cent voor die 2 tandpasta's samen