[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:06

Zijn de 5S en de 5C niet tegelijk uitgekomen?

Ik ben overigens dolblij met mijn 5S, ik heb hem sinds december vorig jaar en voor de tijd had ik de 4 en dan is de 5S toch echt wel een verademing :j
Laatst bijgewerkt door Jess op 30-10-14 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:10

Citaat:
CUPERTINO, California—September 17, 2013—Apple® today announced that iPhone® 5s, the most forward-thinking smartphone in the world and iPhone 5c, the most colorful iPhone yet, will be available to customers on Friday, September 20 at 8:00 a.m. local time at Apple retail stores and at 12:01 a.m. PDT at the Apple Online Store (http://www.apple.com).

iPhone 5s redefines the best smartphone experience in the world with amazing new features all packed into a remarkable thin and light design, including the Apple-designed A7 64-bit chip, all-new 8 megapixel iSight® camera with True Tone flash and introducing Touch ID™, an innovative way to simply and securely unlock your phone with just the touch of a finger. iPhone 5c features an all-new design, packed with features people know and love like the beautiful 4-inch Retina® display, blazing fast performance of the A6 chip, and the 8 megapixel iSight camera—all while delivering great battery life.¹ iPhone 5s and iPhone 5c both offer more LTE bands² than any other smartphone in the world and include all-new FaceTime® HD cameras.

Hieruit maak ik toch op dat de iPhone 5S beter is dan de 5C.. En de telefoons zijn inderdaad tegelijk uitgekomen zie ik nu.. Ik dacht ook dat de 5C voor de 5S kwam maar dat is dus helemaal niet zo :+

_flo_

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 18:04

Morrie, wat bedoel je precies met een voorbeeld op je toegangsscherm weghalen, een app verwijderen ?

Bedankt voor het meedenken, ik heb voor sommige apps de locatievoorziening ook afgevinkt.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 18:14

Ik hoop dat de prijs van het abonnement volgende maand iets is gezakt van de 5s en dan word die het!! Sowieso in het goud, ik hou van bling :)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 18:44

_flo_ schreef:
Morrie, wat bedoel je precies met een voorbeeld op je toegangsscherm weghalen, een app verwijderen ?

Bedankt voor het meedenken, ik heb voor sommige apps de locatievoorziening ook afgevinkt.

als ik een mailtje krijg, verschijnt dat op mijn scherm, dan kan ik hem wegvegen, openen enz. idem voor een facebookmelding. Die notificaties heb ik nu uitgezet. Alleen mijn zakelijke mail zie (en hoor) ik nog binnenkomen, want het is tenslotte een door mijn baas betaald abonnement, dus hij verwacht dat ik wel direct op mail reageer :+ (BYOD bij ons)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 20:53

Shiloh nogmaals bedankt voor die tip voor m'n safari! Ik heb alleen de netwerkinstellingen hersteld omdat ik t idee kreeg dat t meer in de verbinding met m'n wifi zat en tot nu toe nog geen probleem meer gehad :-)

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 19:33

Vanmiddag de iPhone 5s gehaald in Silver. <3 Wilde eigenlijk 32 gb, maar dat heb ik nu ook en dat is al bijna op... En die was er ook niet meer, maar nog wel de 64. Dus heb nu 64 GB :o

AnnaXBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 19:36

Ik meld me even kort hier. Heb sinds kort de 5s gekocht. Dus heb ik de iphone 4 van 32 gb over. Wat is een normale prijs om er nog voor te krijgen? De staat is netjes maar gebruikt.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 20:06

Ik heb even op marktplaats gekeken voor je en de prijs varieert tussen de 80 en 200.
Anders even iets gerichter zoeken op het aanbod in jouw regio en daarop een prijs baseren.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 20:14

Of je telefoon inleveren bij zo'n inzamelpunt, dan krijg je er ook geld voor.
Vorig jaar ook gedaan, want wat ik nog had liggen kon ik echt niet meer verkopen, maar daar gewoon geld gehad.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 20:20

Dat is wel erg weinig... Zou eerst gewoon via Marktplaats proberen, ga ik zelf ook doen!

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 21:02

Ik zou mezelf graag ook willen melden! :)

Vanmiddag de IPhone 6 met een abo afgesloten,
nu wil ik graag een id aan maken maar dat lukt niet.
Ik heb geen creditcard en je kan kiezen dat je eerst zonder betaalmogelijkheden wilt dus dat doe ik.
Maar hij gaat niet verder en ik krijg een Apple linkje te zien. Iemand een idee wat ik kan doen? Ben bijna in staat om hem door de raam te gooien! :+

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:32

Probeer anders even op de computer! Weet niet of je al iTunes daarop hebt? (en anders ook even direct dat downloaden) En gooi hem vooral niet uit het raam. :p

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:50

PeerAppel schreef:
Probeer anders even op de computer! Weet niet of je al iTunes daarop hebt? (en anders ook even direct dat downloaden) En gooi hem vooral niet uit het raam. :p

Kan dat gewoon op een Windows pc of asus tablet?
Dit is mijn eerste Apple product. :)

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:51

Jahoor!
http://www.apple.com/nl/itunes/

Dit heb je wel nodig, anders is het synchroniseren en het maken van reservekopieën niet mogelijk tenzij het het via iCloud doet. Ook in verband met muziek.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:56

Oké super!
Dan ga ik dat eens proberen, kijken of ik toch nog vriendjes ga worden met mijn nieuwe telefoontje. :)

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 23:06

Komt goed hoor! En PB mij anders maar, snap er wel een klein beetje van aangezien ik sinds vandaag alweer mijn 4e iPhone heb. :')

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 23:48

Het duurde even voor hij gedownload was, maar daar kom ik ook niet verder want moet ik sowieso een creditcard hebben.

XxLiindsaYxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 00:01

Hoi hoi,
Heeft iemand toevallig ervaring met scherm reparatie van.de 5s?

ben verzekerd, hoor binnen 24u een nieuwe telwfoon te krijgen hiervoor heb ik.getekend. Maar na 3 dagen kunnen ze me nog altijd niks vertellen.

Ik heb hem laten vallen, scherm kapot! Geen barsten o.i.d. Maar er lopen rechts op mijn scherm 5 verticale strepen. Scherm werkt niet meer nu. Kan echt niks meer niet opnemen niet uigschakelen niks.

Op internet vind ik alleen reparaties voor het glas maar dit is echt de telefoon zwlf. Iemand hier ervaring mee en een betrouwbaar adres?
alvast bedankt voor het meedenken

Groetjes

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 08:27

Dit kan je denk ik alleen via de verzekering spelen? Zou dat sowieso wel doen, want anders is het een beetje zonde van de torenhoge premie die je betaald.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 13:15

Ik kom me ook even melden hier :=

Ik kan geen aps meer bijwerken ( oud mail adres om gezet naar nieuw die het nu ook niet doet)

Nu mijn vraag kan ik een geheel nieuw id aan maken om me telefoon te updaten naar ios8 en me aps dan te downloaden?

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 13:18

Ik kreeg vanmorgen vroeg de update van 8.1 raadzaam om deze te updaten?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 13:36

M'n zwagertje heeft de update al gedaan en z'n filmrol is terug. Verder weet ik niet wat het verschil is. Zit zelf nog op iOS 7.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 13:41

Rudina schreef:
Ik kreeg vanmorgen vroeg de update van 8.1 raadzaam om deze te updaten?

Bij mij staat ie ook al een week in de wacht maar ik durf niet goed.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 14:00

Heb hem ook nog niet omdat het niet lukt met pc en me icloud is te vol (geen creditcard)