Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veriye schreef:Bedankt iedereenwat zijn jullie lief.
Het is Eerbeek geworden. Dit is het huisje: https://www.funda.nl/koop/eerbeek/huis- ... straat-55/
Klein maar fijnvoor nu is het groot genoeg. Er komt toch geen tweede kind meer
Ruim onder onze max. Wij hebben wel 10000 boven de vraagprijs geboden, maar wij voelden ons gelijk thuis. Blokhut in de tuin gaat mijn leerbewerkings plek worden en gastenverblijf. De waschmaschine willen wij in de kleine slaapkamer (afvoer en aansluiting is er door de cv ketel in de kast) plaatsen ipv de schuur. Wij gaan gelijk nog geld voor isolatie en misschien een warmtepomp meenemen, dan zijn wij ook gelijk van het gas compleet af.
VanHuisUit schreef:Nou ben niet de enige dus die zoektwas het vorig jaar al een gekkenhuis, nu is het nog erger.
Bij ons is het nu zo, dat je je eerst moet inschrijven voor de bezichtiging.
Dan wordt er geloot wie er mag komen kijken, max tussen de 10 en 15 man/vrouw.
Krijg je een half uurtje per persoon (corona)
En dan moet je binnen een week een online bod doen. Soms is het zelfs openbaar![]()
En dan krijg je te horen of je bod met voorwaarden die je hebt wordt aanvaard.
Als je niets hoort is het niets.
Nu ben ik deze week ingeloot voor een beneden appartement op een hele top plek met grote tuin bij een park. Ben zo zenuwachtig erover.
Heb een bod gedaan (9% boven de vraagprijs).
En nu moet ik wachten tot maandag, want er kan geboden worden tot maandag 09.00 uur.
Word helemaal gek
Yipee schreef:Fantastisch lief huis! Prachtige tuin ook zeg. Nou volgens mij een hele goede aankoop! Veel woonplezier. Weet je al wanneer je kan verhuizen?
Het is je gegund, veel woonplezier!
VanHuisUit schreef:Hi ik meld me hier ook maar even al is het alleen dat ik mijn verhaal ergens kwijt kan![]()
![]()
Vorig jaar na echtscheiding, periode van huren van piepklein appartementje in gribusbuurt uiteindelijk een appartement gekocht in fijne buurt, boven de vraagprijs maar wel super leuk appartement. Situatie was toen dat mijn zoon (toen 17, inmiddels 18) half bij zijn vader half bij zijn moeder zou zijn. Een van onze honden, grote herdershond, zou bij mijn ex blijven (was ook 'zijn' hond), andere hond (borderkruising) en ook echt mijn hond zou met mij meegaan.
Goed....dus....toen de overdracht was was de situatie totaal anders, met een zoon (van 2.03 m, dus het is nogal veel zoon zeg maar
), die niet meer naar mijn ex wilde en de hond wilde ook niet, dus beide zijn permanent bij mij ingetrokken.
In mijn schattige kleine appartementje van zeg zo'n 60 m2.
Woon in Rotterdam.... hot spot voor wat betreft de woningmarkt. Huren is geen optie, kom je in particuliere huur terecht, heb dus een tijd gehuurd met een prijs van 1150 Euro per maand voor 40m2 in een straat waar je echt niet gezien wilt worden![]()
Ondertussen is mijn werksituatie zo'n beetje stabiel dus kan weer wat meer besteden en de huizenprijzen zijn in deze wijk gewoon maar doorgestegen. Dus ik heb het idee opgevat te gaan voor een wat grotere woning (80 / 90 m2), met tuin en ergens rond centrum. Heb best wel budget, zo'n 3 / 3.5 ton.
Uit Rotterdam gaan is nu nog geen optie ivm zoonlief. Kan ik hem echt niet aandoen. Hij is hier geboren en getogen, gaat er naar zijn opleiding, sport er, heeft er zijn vrienden etc.
Dus moeders moet nog even wachten voor haar droomplek ergens in Friesland of zoiets![]()
Nou ben niet de enige dus die zoektwas het vorig jaar al een gekkenhuis, nu is het nog erger.
Bij ons is het nu zo, dat je je eerst moet inschrijven voor de bezichtiging.
Dan wordt er geloot wie er mag komen kijken, max tussen de 10 en 15 man/vrouw.
Krijg je een half uurtje per persoon (corona)
En dan moet je binnen een week een online bod doen. Soms is het zelfs openbaar![]()
En dan krijg je te horen of je bod met voorwaarden die je hebt wordt aanvaard.
Als je niets hoort is het niets.
Nu ben ik deze week ingeloot voor een beneden appartement op een hele top plek met grote tuin bij een park. Ben zo zenuwachtig erover.
Heb een bod gedaan (9% boven de vraagprijs).
En nu moet ik wachten tot maandag, want er kan geboden worden tot maandag 09.00 uur.
Word helemaal gek