TerraHowrse schreef:Handig, de Action..
[ [url=m/4xJRuE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/38jIA9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wad1dV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gebruik jij die konijnensnoepjes voor de paarden?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxxmh schreef:TerraHowrse schreef:Handig, de Action..
[ [url=m/4xJRuE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/38jIA9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wad1dV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gebruik jij die konijnensnoepjes voor de paarden?
xxxmh schreef:Citaat:Ehhh.. ja![]()
Alleen voor de te dikke pony trouwens, die krijgt af en toe een paar. Zit minder suiker inkreeg die tip van een bokker.
Haha okee! Mijn konijn vind ze heerlijk dus zal ze ook eens proberen bij paard haha
Yinthee schreef:Aan degenen die bij action werken: de Silk Ribbon manden in maat 45 x 30 x 20 cm, komen die nog binnen dat jullie weten? Vorige week/2 weken terug een grijze gekocht, wilde er van de week eentje bijhalen maar in 3 filialen een volledig leeg schap, ook geen andere kleuren.. heeft het nut om er op te wachten tot ze er weer zijn of moet ik op zoek naar een alternatief mandje?
tinkersjakie schreef:Yinthee schreef:Aan degenen die bij action werken: de Silk Ribbon manden in maat 45 x 30 x 20 cm, komen die nog binnen dat jullie weten? Vorige week/2 weken terug een grijze gekocht, wilde er van de week eentje bijhalen maar in 3 filialen een volledig leeg schap, ook geen andere kleuren.. heeft het nut om er op te wachten tot ze er weer zijn of moet ik op zoek naar een alternatief mandje?
Hahaha zo specifiek weet ik niet uit mijn hoofd welke maten er nog zijn. Maar als ik erom denk zal ik morgen kijken!
Sting schreef:Hier hadden ze die maat nog wel. Toevallig heb ik een maatje kleiner gehaald vandaag. Helaas loopt hij bovenaan nét te breed uit om als mand in mijn boekenkast te gebruiken.