Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:Dat ook, als eerste dus de nee-nee sticker van mijn brievenbus gehaald zodat ik de folders krijg. Verder koop ik zoveel mogelijk bij Lidl, en aanbiedingen bij AH. Voor goeie aanbiedingen wil ik ook nog wel naar C1000 fietsen. En zoveel mogelijk plannen/op maken. Ik heb bijvoorbeeld gister couscous gegeten en heb nog paprika, courgette en peterselie over. Vandaag iets in elkaar knutselen met die ingredienten
DebGizmo schreef:ik probeer een weekmenu in elkaar te zetten maar ben echt inspiratieloos, staat nog 0,0 op mijn lijst... en zo gaat het elke week en eindig ik elke week met dezelfde gerechten. iemand tips?
imd schreef:DebGizmo schreef:ik probeer een weekmenu in elkaar te zetten maar ben echt inspiratieloos, staat nog 0,0 op mijn lijst... en zo gaat het elke week en eindig ik elke week met dezelfde gerechten. iemand tips?
Ik heb van de week nog wat dingen van robsbudgetmenu's gehaald. Daar staan hele weekmenu's op waar ik de lekkerste gerechten met dingen die nu in de aanbieding zijn, vanaf haal. En googlen, meeste receptenwebsite's hebben wel een budget-knopje ofzo.