Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morganlefay schreef:Wisteria mag niet te droog staan.
Staan er meerdere coniferen of Jeneverbessen bij? Deze geven tannine af aan de grond. Op deze manier onderdrukken ze concurrentie en zal de Wisteria vooral bezig zijn met overleven.
karin1985 schreef:Ach. Ik heb mijn Wisteria vorig jaar geplaatst. Dus ik denk dat Hij gewoon nog wat meer tijd nodig heeft om weerstand te krijgen.
Rebecca schreef:Kaka ik ben er ingedoken (niet letterlijk ) , en heb denk ik een meloenplant gevonden . Nog klein, word vast niks
Ik heb echt geen idee waar jullie het allemaal over hebben, ik heb mezelf een goal gesteld en dat is voor maandag de konijnen verhuisd. Nieuwe konijn hier in een rennetje , en dan nog het hok leeg en tuin leeg naar de stort de rotzooi . Dan komt er iets heel speciaals wat niet met mijn tuin te maken heeft in de schuur
![]()
. Ik ben te lui en het schiet niet op zo
conejo schreef:Hier druk geweest wel hele mooie foto's weer voorbij zien komen.
Wij zijn weer een stukje dichterbij het af hebben van de tuin.
Vorig weekend al het kleine stukje gras naast de rubberen tegels er uit en tegels er in. En gaas rond de trampoline zodat ze niet met de voet er onder kunnen komen.
Dit weekend het speelhuis met glijbaan in elkaar en stukje onder de bomen geraniums gepland. Daar komen nog een paar bij uit de tuin bij mijn moeder.
Wat nog moet is stukje betegelen vlak voor de schuur en naast het hek bij het speelhuis. Deel stoeptegels en deel rubberen tegels. Dat hek vervangen door een houten hek net als voor in de tuin.
Stukje naast de schuur aan de andere kant dan een huisje staat daar moet ook nog tegels komen en het dakje wat langer maken zodat daar het speelgoed voor buiten kan staan en een klein zithoekje onder de bomen. (Links van de bomen op de foto de geraniums en rechts het zitje.) Ook daar komt een hek net als aan de voorkant.
Voor in de tuin moeten nog een paar tegels weer recht gelegd worden. Deze zijn verzakt. En een deel van de rubberen tegels moet nog vast gelegd worden.
Dakgoot op de overkapping is al gekocht maar moet nog opgehangen worden. En de schroefgaten die lekken water dicht maken.
Hoogte verschil achter de schutting overbruggen zodat het zand niet weg loopt.
Dan nog wat aankleding als verlichting en wat meer bloemen op de schutting en een plannen bakje voor het speelhuis en iets om de zandbak onder het speelhuis af te dekken en de schommel. En de volière. En dan is hij af.
Hm klinkt toch als nog veel.
Maar hier de foto's tot nu toe.
[img]m/Wr1fAs.jpg[img]
Stukje waar eerst het gras lag(verlengde van de border).
[img]m/BmeoeW.jpg[img]
[img]m/IAHXDu.jpg[img]
[img]m/nB8VUN.jpg[img]