Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mosh schreef:Kom even binnenvallen
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Heb nu een iPhone 4. Wat ik vooral zoek is een smartphone om mee te bellen, appen, navigeren en foto's te maken. Irritatiepunten aan mijn iPhone zijn dat de stekkers altijd stuk gaan, dat de telefoon slecht contact maakt met de lader, dat ik tijdens het bellen altijd met mijn oor tegen het knopje 'geluid uit' zit en dat dat ding zo snel stuk valt (ok dat laatste is ook bij andere telefoons wel lastig). Wil er redelijk wat geld aan uitgeven, maar geen € 500,- meer.
UMayDream schreef:ook ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon, ik hoop dat ik hier wat goede suggesties kan krijgen!
Mijn eisen:
- het toestel mag niet snel kapot gaan (ben vrijwel dagelijks op stal en daarbij ook nog eens erg onhandig. Dus hij mag niet kapot gaan als ik 'm een keer laat vallen)
- hij moet snel zijn, dus niet telkens vastlopen of dit na een halfjaar gaan doen
- alle functies moeten degelijk werken. De HTC One V die ik heb gehad wilde bijv. bijna geen smsjes meer versturen en ontvangen toen 'ie een halfjaar oud was...
- goede camera
- genoeg intern geheugen of mogelijkheid om er een geheugenkaart in te doen van minimaal 4 gb (maar dat heb alle telefoons wel, toch?
- een lange gebruiksduur is heel belangrijk! Een telefoon die minimaal 2 jaar meegaat
- en als laatste een accu die het 1 dag vol kan houden zonder opladen en dit na een jaar ook nog kan
Mijn budget is 180,- en eventueel wil ik daar wel een beetje van afwijken als het een echt goede telefoon is.
Hopelijk kunnen jullie me helpen
HTM schreef:Budget, geen idee eigenlijk.
Voor een goede best wat over, maar dan moet die ook echt goed zijn.
En die nieuwe accu was ik wel van plan ja, maar dat was nog niet noodzakelijk dus nog niet gedaan.
linnie050 schreef:HTM schreef:Budget, geen idee eigenlijk.
Voor een goede best wat over, maar dan moet die ook echt goed zijn.
En die nieuwe accu was ik wel van plan ja, maar dat was nog niet noodzakelijk dus nog niet gedaan.
Waarom laat jij je scherm niet maken?
Even wat winkeltjes af sommige doen het volgens mij al voor 50 euro bij een iphone.
Krijg je een nieuw scherm erin.
Bij samsung weet ik niet.
maar het makt niet uit welke smartphone je hebt.
De schermen zijn allemaal erg gevoelig.
Je kan ook altijd een speciaal laagje over je scherm laten maken.
Ik dacht kost 10 euro bij bv de phone house.
Als je telefoon dan valt dan gaat deze niet gelijk kapot.
Marie111 schreef:UMayDream schreef:ook ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon, ik hoop dat ik hier wat goede suggesties kan krijgen!
Mijn eisen:
- het toestel mag niet snel kapot gaan (ben vrijwel dagelijks op stal en daarbij ook nog eens erg onhandig. Dus hij mag niet kapot gaan als ik 'm een keer laat vallen)
- hij moet snel zijn, dus niet telkens vastlopen of dit na een halfjaar gaan doen
- alle functies moeten degelijk werken. De HTC One V die ik heb gehad wilde bijv. bijna geen smsjes meer versturen en ontvangen toen 'ie een halfjaar oud was...
- goede camera
- genoeg intern geheugen of mogelijkheid om er een geheugenkaart in te doen van minimaal 4 gb (maar dat heb alle telefoons wel, toch?
- een lange gebruiksduur is heel belangrijk! Een telefoon die minimaal 2 jaar meegaat
- en als laatste een accu die het 1 dag vol kan houden zonder opladen en dit na een jaar ook nog kan
Mijn budget is 180,- en eventueel wil ik daar wel een beetje van afwijken als het een echt goede telefoon is.
Hopelijk kunnen jullie me helpen
Smsung Galaxy Xcover 2 - vanaf € 165,--
http://www.samsung.com/nl/consumer/mobi ... 7710TAAXEN
http://www.kieskeurig.nl/gsm/product/12 ... 10/prijzen
Voldoet aan al je eisen.
Wat betrerft batterijduur. Als je internet, Bluetooth en GPS niet of weinig gebruikt gaat de batterij makkelijk een dag mee.