Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Gini schreef:Dat is toch zonde als je een bepaalde maand meer kan sparen?
Ik vind op een jaar tijd 1378 euro opzij zetten echt niet veel, ik spaar liever meer als het kan.
Ik ook niet. Ik had bv verleden maand mijn eindejaarsuitkering, dus die zet ik gelijk weg.
tita schreef:Gini schreef:Dat is toch zonde als je een bepaalde maand meer kan sparen?
Ik vind op een jaar tijd 1378 euro opzij zetten echt niet veel, ik spaar liever meer als het kan.
Moet je eens kinderen, paard en koophuis hebben
Banyu schreef:Fitzroy schreef:Ik snap dan alleen de logica niet dat je in week 52 wel 52 euro weg zou kunnen zetten en in week 1 niet met hetzelfde inkomen.
Er zijn ook mensen met een wisselend inkomen per maand hé
poes schreef:Ik vind paarden houden echt te duur als je er ook een beetje accomodatie (gewoon een goede verlichte piste) bij wilt.
Ik spaar zelf ook vaste bedragen per maandmeer lukt met de nieuwe job niet maar ik spaar wel
sowieso huis afbetalen, pensioensparen en naar de gewone spaar.
poes schreef:Denk afhankelijk van de accomodatie 350-600 rond Gent aan stalgeld alleen. En iets vinden waar ze veel of 24/7 buiten staan met een goede piste is amper te vinden. Met bovenstaande zou ik geen paard willen houden dus dat speelt ook mee.
Chubby schreef:Ik zie mijn paard eens per week, dan verzorg ik haar hoeven en soms borstel ik haar. Sporadisch gaan we uit wandelen. Beetje dure hobby zo. En ik vraag me wel ns af of ik over 2 jaar echt zoveel meer tijd ga hebben, als ze ingereden kan worden. Maar verkopen, tsja, het is een gezond en braaf paard en ik kan het nog steeds betalen
Banyu schreef:Ik ga weer proberen hier aan mee te doen, ben benieuwd!![]()
[ [url=m/TMrJo7.jpg]Afbeelding[/url] ]