Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:Ik heb echt veel rare indelingen gezien in de bezichtigingen die wij hebben gehad
Nu bezig met de koop van een huis, dus ik hoop snel mee te kunnen praten over ons nieuwe interieur! Wij zijn geen fan van een grijze, timide inrichting die ik zou bestempelen als "standaard". Ik hou juist wel van gedurfd (qua kleur, printjes, stof), mits het waanzinnig op elkaar afgestemd isDaar ben ik niet echt een ster in, dus doe graag beroep op de pro's hier
Indeling van dit huis is ook niet ideaal (BG vooral), maar valt best mee te werken.
Begane grond:
[ [url=m/AUYYxq.jpg]Afbeelding[/url] ]
1e verdieping:
[ [url=m/ToYmWx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doubtless schreef:Wij gaan naar Rosmalen/Den Bosch toe! Komen in de wijk Hintham te wonenTenminste, als alles volgens plan gaat!
Het enige dat kleurbepalend is & mee gaat is ons kleed:
[ Afbeelding ]
ik vind muren die 5/8 geschilderd zijn erg cool, denk dat dat ook mooi staat op de BG omdat er meer gespeeld wordt met hoogte (muurtje bij de keuken, ramen, schuifpui). En ik denk dat we dan uit gaan komen op donkerblauw of groenig?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Maar dan wat hoger:
[ Afbeelding ]
Op de 1e verdieping gaan we behangen denk ik, lekkere printjes tegen de muur
Doubtless schreef:Leuk Karin, ik zat ook aan een ronde eettafel te denken!
Het muurtje bij de keuken kent verschillende hoogtes, dus daar kan geen kast tegenaan. De huidige bewoners hebben de bank net andersom staan. Ik denk dat de afstand tot de tv te groot wordt als je het omdraait?
Edit: Denise jij hebt precies de huidige indeling getekend
Ik heb ook na zitten denken over raamdecoratieDenk gordijnen voor de pui & voor de ramen shutters.
Doubtless schreef:Leuk Karin, ik zat ook aan een ronde eettafel te denken!
Het muurtje bij de keuken kent verschillende hoogtes, dus daar kan geen kast tegenaan. De huidige bewoners hebben de bank net andersom staan. Ik denk dat de afstand tot de tv te groot wordt als je het omdraait?
Edit: Denise jij hebt precies de huidige indeling getekend
Ik heb ook na zitten denken over raamdecoratieDenk gordijnen voor de pui & voor de ramen shutters.