Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tessyke schreef:Oh dat kan ik ook niet zeggen vanwaar die witte plekjes komen
Kunnen jullie deze zien?
Mijn mimosa die ik van mama had gekregen maar kon niet weerstaan om hem wat te plagen
https://www.facebook.com/tessy.vertesse ... 007614682/
Mossel schreef:Ik kon deze niet laten staan![]()
[ [url=m/0QtjCq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mandarijn schreef:Mossel die is leuk.
Ik heb net m'n blauwe en witte druifjes in de bak gezet, superschattig.
Alleen m'n potgrond was op bij de grote bak, dus die moet nog even wachten.
[ [url=m/OfxGME.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net te weinig.
[ [url=m/lIa93Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
NogSteedsGek schreef:Vangt hij er ook beestjes mee? Ik geloof dat ik daar maar niet aan moet beginnen, zou de hele dag plant plagen, zeker nu met dat thuis zitten.
Mossel schreef:NogSteedsGek schreef:Vangt hij er ook beestjes mee? Ik geloof dat ik daar maar niet aan moet beginnen, zou de hele dag plant plagen, zeker nu met dat thuis zitten.
Nee een mimosa vangt geen beestjes.. en het sluiten van de blaadjes kost het plantje enorm veel energie, dus hoe vaker je het doet, hoe sneller die dood gaat
Mossel schreef:NogSteedsGek schreef:Vangt hij er ook beestjes mee? Ik geloof dat ik daar maar niet aan moet beginnen, zou de hele dag plant plagen, zeker nu met dat thuis zitten.
Nee een mimosa vangt geen beestjes.. en het sluiten van de blaadjes kost het plantje enorm veel energie, dus hoe vaker je het doet, hoe sneller die dood gaat
Loose schreef:Mag ik even binnenvallen?Ik heb een kleine strelitzia in een vensterbank op het westen. Ze schijnen veel zon nodig te hebben, maar die van mij krijgt gekrulde blaadjes deze dagen met veel zon. 's Ochtends zijn de blaadjes weer normaal. Aangezien het steeds bij trekt vraag ik me af of ik hem kan laten staan of beter een ander plekje kan doen?
Ochtend
[ [url=m/fpL98r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Avond
[ [url=m/CmBVTz.jpg]Afbeelding[/url] ]