Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 18:01

Stockon is inderdaad handig!

Ik zag ook nog een actie van AH voorbij komen:

€15 korting bij Albert Heijn met actiecode
Plaats je eerste bestelling en vul bij het afronden actiecode: KRTRC4418 in.
Dan wordt de 15 euro korting direct verrekend. Je betaalt pas bij bezorging.
https://www.ah.nl/15eurokorting

Actievoorwaarden
Deze actie is geldig voor nieuwe klanten van ah.nl. Laat je bestelling voor 1 november 2018 thuisbezorgen of haal 'm op bij een AH Pick Up Point en je krijgt 15 euro korting op het totaalbedrag.
Voor thuisbezorgen geldt een minimaal bestelbedrag van 70 euro. Kies je voor afhalen bij een AH Pick Up Point dan is het minimale bestelbedrag 40 euro.

Alwiene

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 18:04

Ja die zag ik ook langskomen, klinkt interessant maar vind t jammer dat het maar zo kort geldig is want heb nu geen 40 euro aan AH boodschappen nodig :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 18:16

Gebruik jij stockon echt als winkel Alwiene? Ik vind het met de 3x 10 euro korting super, maar zonder korting vind ik het duurder en veel minder keuze dan hier gewoon bij de Dirk. Of ben ik nou scheel?

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 18:18

Alwiene schreef:
anne_bento schreef:
Ik heb eenmalig aangeklikt ja. Het voelt een beetje te mooi om waar te zijn haha, zoek de adder onder het gras maar misschien is die er niet

Er is geen adder, als jij gekozen hebt voor eenmalig is het gewoon eenmalig. Wel hebben ze heel recent veranderd dat je éénmalige bestellingen niet meer achteraf kan betalen (teveel misbruik helaas). Je kunt nu kiezen uit vooraf meteen betalen, maar je kan je bestelling dan niet meer tot 24 uur van tevoren wijzigen zoals eerst. Of je kiest voor een ritme waarbij er achteraf per automatisch incasso betaald wordt. Je houdt dan dus wel de mogelijkheid om je bestelling tot 24 uur voor levering nog aan te passen. Overigens is een ritme ook vrij flexibel in die zin dat je altijd kan pauzeren/overslaan of aanpassen etc. Maar als je niets doet dan krijg je wél een volgende levering met betaalverplichting op basis van wat zij gokken dat jij nodig hebt (op basis van je eerder bestellingen). Dat is zeker niet zo als je het houdt bij losse eenmalige leveringen!

Ik heb inmiddels al heel veel contact gehad met de klantenservice over allerlei zaken. Hield eerlijk gezegd mijn hart vast bij een PostNL dochter qua klantenservice, maar echt ze hebben tot nu toe altijd mijn verwachten overtroffen!

Ben nu zelf door bovenstaande verandering maar weer overgestapt op een vast ritme, ze komen nu op maandagavond :) Maar kan ik dus net zo makkelijk overslaan als ik niks nodig heb, alleen dan wel even veranderen in de app :)

Ik heb nog gewoon een bestelling kunnen doen, eenmalig en achteraf betalen. De opties die jij noemt ben ik nog niet tegen gekomen bij stockon.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 18:20

Bedankt voor de uitleg iedereen! Echt wel super voordelig dan met die € 10 korting

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 18:21

Ik heb online kortingscodes gevonden voor Stockon. Verdient iemand van jullie er nog iets aan als ik 1 van jullie codes gebruikt ?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 18:26

Babsiej schreef:
Ik heb online kortingscodes gevonden voor Stockon. Verdient iemand van jullie er nog iets aan als ik 1 van jullie codes gebruikt ?

Ja absoluut ik krijg 10 euro voor elke aanmelding! <3

@Geryon, ik heb her en der mijn enthousiasme gedeeld en bestel nog altijd met korting daardoor ;)

@desi, wanneer was dat? Ik had de mail hierover eergisteren geloof ik, en daar stond in dat het deze of volgende week in zal gaan. Ik heb dus nu om die reden maar gekozen voor ritme bij mijn bestelling van vandaag nadat ik eerst nog even contact had gehad met de klantenservice erover.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 18:36

Alwiene schreef:
Babsiej schreef:

Ja absoluut ik krijg 10 euro voor elke aanmelding! <3

@Geryon, ik heb her en der mijn enthousiasme gedeeld en bestel nog altijd met korting daardoor ;)

@desi, wanneer was dat? Ik had de mail hierover eergisteren geloof ik, en daar stond in dat het deze of volgende week in zal gaan. Ik heb dus nu om die reden maar gekozen voor ritme bij mijn bestelling van vandaag nadat ik eerst nog even contact had gehad met de klantenservice erover.

Vrijdag een nieuwe bestelling uit gedaan. Dus net iets nadat jij waarschijnlijk die mail hebt gehad. Misschien dat het dan net nog kon ofzo ?
Ik heb er ook geen mail over gehad trouwens

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 18:42

Afbeelding

Deze kreeg ik, woensdag al trouwens zie ik. Ze zullen dan nog wel bezig zijn met het uitrollen ervan, heb het niet geprobeerd moet ik eerlijk zeggen, ben er gewoon vanuit gegaan dat de info klopt en me erin geschikt. :o

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 20:43

Door jullie positieve ervaringen ook besteld bij Stockon (ik had wel de link gepost een tijdje geleden maar zelf nog niks mee gedaan :o ) en voor €13 heb ik een mooie hoeveelheid non-food producten kunnen bestellen :D (WC papier, vaatwas tabletten, prullenbak zakken, kluifjes voor de honden en nog wat kleine dingetjes). Is echt flinke korting die ze geven, alleen wat ik begrijp kun je dus niet 3x de code achter elkaar gebruiken, maar moet er 1x "normale bestelling" tussen zitten?

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 21:33

@ratjelover

Is het dan bij de ah actie zo dat je voor 40 besteld en uiteindelijk met korting eraf maar 25 betaald? Of is het voor 55 boodschappen doen en 40 betalen?

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 21:50

Coconut schreef:
@ratjelover

Is het dan bij de ah actie zo dat je voor 40 besteld en uiteindelijk met korting eraf maar 25 betaald? Of is het voor 55 boodschappen doen en 40 betalen?

Ook benieuwd naar dit antwoord. Anders wel interessant inderdaad

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 21:53

xSCWx schreef:
Door jullie positieve ervaringen ook besteld bij Stockon (ik had wel de link gepost een tijdje geleden maar zelf nog niks mee gedaan :o ) en voor €13 heb ik een mooie hoeveelheid non-food producten kunnen bestellen :D (WC papier, vaatwas tabletten, prullenbak zakken, kluifjes voor de honden en nog wat kleine dingetjes). Is echt flinke korting die ze geven, alleen wat ik begrijp kun je dus niet 3x de code achter elkaar gebruiken, maar moet er 1x "normale bestelling" tussen zitten?

Wat je nu zegt heb ik nog nooit gehoord, maar er veranderd vanalles dus ik kan het niet uitsluiten, waar heb jij dat zien staan/door begrepen? Normaal gesproken staat er nu 30 euro stocktegoed in je account en daarvan wordt bij elke bestelling van 25 euro of meer 10 euro eraf gehaald als korting.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 22:36

ratjelover schreef:
Stockon is inderdaad handig!

Ik zag ook nog een actie van AH voorbij komen:

€15 korting bij Albert Heijn met actiecode
Plaats je eerste bestelling en vul bij het afronden actiecode: KRTRC4418 in.
Dan wordt de 15 euro korting direct verrekend. Je betaalt pas bij bezorging.
https://www.ah.nl/15eurokorting

Actievoorwaarden
Deze actie is geldig voor nieuwe klanten van ah.nl. Laat je bestelling voor 1 november 2018 thuisbezorgen of haal 'm op bij een AH Pick Up Point en je krijgt 15 euro korting op het totaalbedrag.
Voor thuisbezorgen geldt een minimaal bestelbedrag van 70 euro. Kies je voor afhalen bij een AH Pick Up Point dan is het minimale bestelbedrag 40 euro.

Helaas nergens een pick up point in de buurt. En ga echt niet voor 70 euro aan boodschappen bestellen om te bezorgen :(.

Zag wel heerlijke recepten voorbij komen. Dus voordeel is wel dat ik inspiratie kan opdoen

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 23:31

@Alwiene, ik dacht dat in dit topic ergens gelezen te hebben maar dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen of verkeerd (vluchtig) gelezen. Maar dat is mooi dat er geen "normale" bestelling tussen hoeft :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 23:46

xSCWx schreef:
@Alwiene, ik dacht dat in dit topic ergens gelezen te hebben maar dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen of verkeerd (vluchtig) gelezen. Maar dat is mooi dat er geen "normale" bestelling tussen hoeft :D

Ah gewoon een lees/interpretatiefoutje dus :D
Enige wat niet kan is stapelen, stel je besteld voor 50 euro boodschappen ipv 25 dan blijft je maximale stocktegoedkorting 10 euro. En verder moet er minimaal 72 uur tussen de leveringen zitten, tenminste dat was altijd wel zo ivm verwerking betaling (incasso), geen idee of dat nog zo is met vooraf betalen.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 07:10

Coconut schreef:
@ratjelover

40 euro aan boodschappen (dus 25 betalen) maar dat is wel na verrekening van de bonuskortingen.

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 08:37

cobiie schreef:
Coconut schreef:
@ratjelover

40 euro aan boodschappen (dus 25 betalen) maar dat is wel na verrekening van de bonuskortingen.

Ja zo begrijp ik het ook uit de voorwaarden. Helaas hier geen pick-up en geen bezorging :(

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 08:47

Interessant! Ik ga zo eens kijken ;)

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 10:22

Balen....Hier ook geen pick up point :( Had ik niet verwacht..... Zo veel grote Albert Heijnen hier en geen pick up point :=

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 11:35

Ik heb ook even gespiekt ivm de korting van de AH, maar ook hier echt nergens een pick-up point te vinden! Heel vreemd!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 11:40

Hier zit het pick-up point echt in een plaats waarvan je denkt ok... geen grote stad ofzo, maar een vrij klein plaatsje 13 km van Hengelo..
Wat apart.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 11:41

Hier dichtsbijzijnde in Waalwijk
Op zich wel een optie Met de pont

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 11:45

Wat ben ik dan verwend, zo te zien hebben wij 3 Pick up points hier in Zwolle. :=

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 12:07

Hier ook 1 xl in de buurt. Vind het raar dat er nergens een pickup point is. Ja waar ik alsnog ver voor moet omrijden. moeite niet waard helaas. Wel een leuke actie trouwens