Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:anne_bento schreef:Ik heb eenmalig aangeklikt ja. Het voelt een beetje te mooi om waar te zijn haha, zoek de adder onder het gras maar misschien is die er niet
Er is geen adder, als jij gekozen hebt voor eenmalig is het gewoon eenmalig. Wel hebben ze heel recent veranderd dat je éénmalige bestellingen niet meer achteraf kan betalen (teveel misbruik helaas). Je kunt nu kiezen uit vooraf meteen betalen, maar je kan je bestelling dan niet meer tot 24 uur van tevoren wijzigen zoals eerst. Of je kiest voor een ritme waarbij er achteraf per automatisch incasso betaald wordt. Je houdt dan dus wel de mogelijkheid om je bestelling tot 24 uur voor levering nog aan te passen. Overigens is een ritme ook vrij flexibel in die zin dat je altijd kan pauzeren/overslaan of aanpassen etc. Maar als je niets doet dan krijg je wél een volgende levering met betaalverplichting op basis van wat zij gokken dat jij nodig hebt (op basis van je eerder bestellingen). Dat is zeker niet zo als je het houdt bij losse eenmalige leveringen!
Ik heb inmiddels al heel veel contact gehad met de klantenservice over allerlei zaken. Hield eerlijk gezegd mijn hart vast bij een PostNL dochter qua klantenservice, maar echt ze hebben tot nu toe altijd mijn verwachten overtroffen!
Ben nu zelf door bovenstaande verandering maar weer overgestapt op een vast ritme, ze komen nu op maandagavondMaar kan ik dus net zo makkelijk overslaan als ik niks nodig heb, alleen dan wel even veranderen in de app
Babsiej schreef:Ik heb online kortingscodes gevonden voor Stockon. Verdient iemand van jullie er nog iets aan als ik 1 van jullie codes gebruikt ?
Alwiene schreef:Babsiej schreef:Ik heb online kortingscodes gevonden voor Stockon. Verdient iemand van jullie er nog iets aan als ik 1 van jullie codes gebruikt ?
Ja absoluut ik krijg 10 euro voor elke aanmelding!
@Geryon, ik heb her en der mijn enthousiasme gedeeld en bestel nog altijd met korting daardoor![]()
@desi, wanneer was dat? Ik had de mail hierover eergisteren geloof ik, en daar stond in dat het deze of volgende week in zal gaan. Ik heb dus nu om die reden maar gekozen voor ritme bij mijn bestelling van vandaag nadat ik eerst nog even contact had gehad met de klantenservice erover.
xSCWx schreef:Door jullie positieve ervaringen ook besteld bij Stockon (ik had wel de link gepost een tijdje geleden maar zelf nog niks mee gedaan) en voor €13 heb ik een mooie hoeveelheid non-food producten kunnen bestellen
(WC papier, vaatwas tabletten, prullenbak zakken, kluifjes voor de honden en nog wat kleine dingetjes). Is echt flinke korting die ze geven, alleen wat ik begrijp kun je dus niet 3x de code achter elkaar gebruiken, maar moet er 1x "normale bestelling" tussen zitten?
ratjelover schreef:Stockon is inderdaad handig!
Ik zag ook nog een actie van AH voorbij komen:
€15 korting bij Albert Heijn met actiecode
Plaats je eerste bestelling en vul bij het afronden actiecode: KRTRC4418 in.
Dan wordt de 15 euro korting direct verrekend. Je betaalt pas bij bezorging.
https://www.ah.nl/15eurokorting
Actievoorwaarden
Deze actie is geldig voor nieuwe klanten van ah.nl. Laat je bestelling voor 1 november 2018 thuisbezorgen of haal 'm op bij een AH Pick Up Point en je krijgt 15 euro korting op het totaalbedrag.
Voor thuisbezorgen geldt een minimaal bestelbedrag van 70 euro. Kies je voor afhalen bij een AH Pick Up Point dan is het minimale bestelbedrag 40 euro.
xSCWx schreef:@Alwiene, ik dacht dat in dit topic ergens gelezen te hebben maar dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen of verkeerd (vluchtig) gelezen. Maar dat is mooi dat er geen "normale" bestelling tussen hoeft
cobiie schreef:Coconut schreef:@ratjelover
Is het dan bij de ah actie zo dat je voor 40 besteld en uiteindelijk met korting eraf maar 25 betaald? Of is het voor 55 boodschappen doen en 40 betalen?
40 euro aan boodschappen (dus 25 betalen) maar dat is wel na verrekening van de bonuskortingen.