Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik lees al een tijd in stilte mee. Na nieuwjaar ga ik met mijn vriend op zoek naar een eigen stekje (momenteel wonen we nog bij mijn grootouders op zolder) en ik vind het leuk om hier ideeën op te doen
Ik hou zelf van de landelijke stijl en van zachte kleuren. Ik wil er een gezellige, warme thuis van maken. Momenteel krijg je bij Leenbakker 10 dagen lang extra korting en heb gisteren twee leuke dingen gekocht! Een rieten mand voor mijn hondje en een super mooie wandklok. Ik kan haast niet wachten om het uit de verpakking te halen

shantal schreef:Even weer een berichtje van hier, lees wel mee maar redelijk druk op het moment.
Zie wel mooie dingen voorbij komen, en iedereen druk aan het opknappen/klussen/verhuizen.
Ik kwam deze foto tegen en vind het wel een super leuk idee, helaas is mijn kamer er te klein voor
[ Afbeelding ]

Zin in !!

en moet nog een grotere kast misschien kwijt voor mijn zoontje zijn kleding met de tijd.

Wij zijn niet zo vaak thuis dus hebben geen behoefte aan iets groot, maar we willen wel graag alleen en rustig wonen. Nu wonen we hier op zolder bij mijn grootouders en hebben we heel weinig privacy.
Zo zou ik het ook ongeveer doen.
Ik denk dat je de mandjes bij Leenbakker kan vinden