Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Een van de AH's in mijn buurt gaat ook dingen uit het assortiment gooien, waardoor ik een mooie vooorraad van 6 pakken frisdrank in heb kunnen slaan met 35% korting. En het was al AH Basic, dus niet duur. Die ga ik bewaren voor als ik 1 of ander feestje heb
zap schreef:Ik wil toch even inspringen op de lekker in het leven bonnen. Ook bij ons mogen ze ze inleveren en ook hier mogen de klanten ze niet inleveren als de producten in de aanbieding zijn. Wij hebben nooit een bericht ontvangen dat dit wel mag. Er staat namelijk inderdaad letterlijk op de achterkant dat de bonnen niet geldig zijn icm andere acties. Ik vind het dan wel erg vreemd dat ze op hun? website zeggen dat het wel kan. Waar komt dat vandaan? Daar ben ik wel benieuwd naar. Zet het dan niet op de bonnen....
Geld terug met die bonnen is nog nooit gebeurt bij ons. En overigens twee bonnen voor dezelfde actie gebeurt hier ook niet...
zap schreef:Aahh het is dus een regel van etos! Ik werk niet bij de etos, maar in een supermarkt. Dat verklaart een hoop. Mensen mogen gerust 10 dezelfde bonnen inleveren hoor als ze 10 producten kopen. Maar niet 2 bonnen voor 1 artikel. Staat vaak ook op dat de korting geldt voor 1 artikel.