Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
diesuus schreef:chevax, wat is dat voor terrein achter het huis? daar zou ik me druk om maken, zit daar opslag met veel vrachtverkeer, maar huis zelf is leuk.
chevax schreef:Wij hebben ook weer een huis gezien. Eigenlijk helemaal wat we zoeken, gebouwd voor dubbele bewoning. Wat vinden jullie ervan?
https://www.funda.nl/koop/heikant/huis- ... 6/#foto-43
chevax schreef:diesuus schreef:chevax, wat is dat voor terrein achter het huis? daar zou ik me druk om maken, zit daar opslag met veel vrachtverkeer, maar huis zelf is leuk.
Nee hoor. Er ligt een flinke lap grond die bij één van de buurhuizen hoort en daarachter wordt een woonwijk gebouwd. Koopwoningen. Verder staat er daar in de buurt niks op de planning.
lukka63 schreef:chevax schreef:Wij hebben ook weer een huis gezien. Eigenlijk helemaal wat we zoeken, gebouwd voor dubbele bewoning. Wat vinden jullie ervan?
https://www.funda.nl/koop/heikant/huis- ... 6/#foto-43
Ik vind het er heel sfeerlvol uitzien,is het een drukke weg die voor het huis ligt?
Is jullie woning al verkocht?
_San87_ schreef:chevax schreef:
Is er zoveel vraag naar woningen in die hoek?
Ik las vanmorgen dat Cadzand leegloopt, maar dat is ook al jaren aan de gang.
_San87_ schreef:Inmiddels is het opgelost.
Spannend, zo snel verhuizen! Ik zie er wel tegenop.
Marlis schreef:_San87_ schreef:Inmiddels is het opgelost.
Spannend, zo snel verhuizen! Ik zie er wel tegenop.
Ja maar heb echt geen zin om met dure dubbele lasten te zitten terwijl het ook nog is geen doen is qua heen en weer rijden met ook nog drie honden en werken. Daar het 160 km enkele reis is van huur huis naar koop huis.
Dus schoonmaken spullen erin en over en dan zien we wel wat we wanneer eraan gaan doen.
chevax schreef:San, leuke foto’s zeg. Ik hou van die stijl. Een huis moet wat karakter hebben.
Tijdens de bezichtiging was ik al druk aan het kijken hoe ik er sfeer kan krijgen, het is nu wel heel erg netjes allemaal.
_San87_ schreef:Ik heb wat binnenfoto's van ons huis. Buiten werd m niet, het weer was erm... Niet zo best
.
[ [url=m/wULED4.jpg]Afbeelding[/url] ]
De oude keuken waar ik verliefd op werd. Echt smoor.
[ [url=m/4kZbMU.jpg]Afbeelding[/url] ]
De andere kant, met Boretti fornuis met twee ovens.
[ [url=m/q0iAn6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deel woonkamer. Hier willen wij de eethoek zetten.
[ [url=m/AtlmqO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Andere deel woonkamer, daar willen wij dan de zithoek, dus precies het omgekeerde van hoe het nu staat.
Verder heb ik geen foto's nog. Te druk de bouwkundige keuring te volgen.