Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VanHuisUit schreef:@JudithO gefeliciteerd. Hoeveel uur werkte je tot nu toe dan?
Ik heb deze maand 32 uur per week ipv 16. Ook fijnmaar ook wel nodig want erg veel geld uitgegeven afgelopen maand
wel weer lekker in de kleding
![]()
Sinds ik alleen woon laat ik nooit meer bezorgen, deed het vroeger wel veel toen ik de B&B nog had. Super handig.
@Varekaj wat een gedoe zeg met de energieleverancier.
Heb mijn verwarming hier standaard nu 2 graden lager staan en dan maar met dekentje op de bank en sloffen aan. Scheelt echt, heb vorige maand duidelijk minder verbruikt dan vorig jaar november.
PSvanLot schreef:Maar dat is toch niet gek als je een tijd hebt tussen 4 en 9?
Nee picknick komt niet hier in het dorp. Maar ik weet ook niet of deze goedkoper is dan de AH wanneer je goed de bonussen gebruikt.
PSvanLot schreef:Dat vaste moment is dus enkel door de weeks, maar niet in het weekend. Dat is wel jammer.
Varekaj schreef:Poes, wij staan meestal rond 7u15 op en gaan slapen rond 22u30-23u. In het weekend is dat later, maar dan springt de verwarming ook pas aan om 9u.
Deze week heb ik een uur lang ons groot schuifraam helemaal open gehad, een lang smal raam ernaast op kiep open en in de keuken het raam ook open gedraaid. En beneden stond die hele tijd de voordeur half open. Ik doe dat om te laten luchten en drogen als ik met de dweil rond ga.
Het was 20 graden in huis toen ik begon en 19 toen ik alles weer dicht deed. Het koelt hier niet zo snel af (of er moet echt fikse wind op de ramen zitten voor doorwaaien) en het huis an sich houdt zichzelf goed warm.
Dus wij hebben maar relatief weinig nodig om toch aangename warmte te hebben.
Tieme schreef:PSvanLot schreef:Dat vaste moment is dus enkel door de weeks, maar niet in het weekend. Dat is wel jammer.
Nee hoor, ik heb een vast bezorgmoment op zaterdag. Hier worden ze tussen 16.00 en 18.00 uur bezorgd.
Ik kon uit meerdere bezorgmomenten kiezen. 3 weken geleden aangevraagd en daarvoor had ik losse bezorgmomenten. Ook allemaal op zaterdag