Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denise_Storm schreef:Oooh, wat is Bokt soms toch fijn! Jullie hebben mijn twijfel weg genomen.
Dit kleed komt bij de Karwei vandaan. Zo nog eens vragen wat vriendlief ervan vindt, maar ik denk dus dat die blijft![]()
Qua formaat: hij komt inderdaad meer onder de bank te liggen en meer onder het loungeset. Hier nog een paar foto’s vanuit andere hoeken (let niet op de rotzooi, ik was van alles tegelijk aan het uitpakken en opruimen haha) en wat beter neergelegd zoals die zou komen:
[ [url=m/N7YdU5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dYlSi8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/J7WI4c.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zoals jullie zien: je kan de deur bij ons plat lopen
liekec schreef:Zijn hier mensen die een airco (staande paal) op een mooie manier hebben weggewerkt/versierd dat het niet zo opvalt?
Dat is de enige doorn in mijn oog aan onze slaapkamer, maar zonder gaat echt niet.
liekec schreef:Dank voor de ideeën voor de airco! Ga inderdaad een tafeltje met dichte zijwanden eromheen bouwen, en daarop een mooie vaas met een plant oid.
Ik heb vandaag echt een enorm mooi decoratie item gekocht (vinden wij dan):
[ [url=m/YCHDSP.jpg]Afbeelding[/url] ]
De wereldbol
(Ohja, de bovenste plank gaat binnenkort leeg als we het nieuwe opbergkastje krijgen voor in de 2e slaapkamer)
Amber_anne schreef:Heb ik ook over na gedacht, maar stoort het open beeld achter de tv niet? Geen idee van namelijk heb altijd een tv tegen een muur gehad
idinn schreef:Amber_anne schreef:Heb ik ook over na gedacht, maar stoort het open beeld achter de tv niet? Geen idee van namelijk heb altijd een tv tegen een muur gehad
Met tv kijken? Nee, al is een lamp erachter wel fijner. Qua tegen een lelijke tv achterkant aankijken.. vanaf de stoel kijk ik vooral tegen het plantenterrarium aan die daar ook achter staat. In jou geval, omdat het een doorloop is, zou ik zelf een soort plantenwand erachter laten groeien.
Maar ik ben nogal van de planten. En ik hou niet van grote super ruim opgezette ruimtes. Voor mijn gevoel staan in 90% van de NL woonkamers alle meubels tegen de muren aan. Lekker overzichtelijk, maar dan mis ik de knusse hoekjes. En dat kan ook een doorloop zijn.