Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mar_X schreef:Dank jullie wel allemaal.
De camouflage green lijkt op beide foto's toch weer heel anders, bij de foto van _classic lijkt het veel lichter maar dat zal de lichtinval zijn. De woonkamer van mijn huis is vrij licht, aan een kant zit een grote schuifpui met daarnaast ook nog een raam dat de hele muur in beslag neemt.
De Lush Jade vind ik ook erg mooi, maar het is denk ik niet de kleur die ik zoek voor in de woonkamer. Hetzelfde geldt voor Oldtimer Rally.
Geordend ziet er ook uit als een mooie kleur, zou je misschien ook een foto willen maken Daenerys?
Kenyada schreef:Ik zit zo even te kijken naar Plissé gordijnen. Vind dit wel mooi zo op t oog. Maar hoe is dat als je savonds in n verlichte kamer zit, kunnen mensen van buiten je dan zien zitten, bij t honingraadmodel?
Of moet je dan de verduisterende nemen?
Daenerys schreef:[ [url=m/GQOWMQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EmfXTB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VLddoE.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kleur is lastig te fotograferen. Op de foto met mijn charmante viervoeter komt hij het best uit
Kenyada schreef:Bwoah wat is raamdeco duuuuuur!!! Hebben vrij brede ramen voor en achter dus zal wel n duur grapje worden.
Die kleur groen hierboven vind ik mooi zeg! Die met de foto met hond.
Heerlijk topic om goede ideeën op te doen zo!
maessie schreef:Ik kom ook even uit de meeleesmodus met een geordend gekleurde voorbeeldfoto
Mar_X wij hebben ook geordend op de muur, ik vind het zelf ook een prachtige kleur, heel rustig en niet overheersend.
Yvje86, die stoelen zijn echt prachtig! Wat voor winkel is dat?
[ [url=m/3RWZ5h.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de babykamer hebben wij vintageblue op de muur, een krijtverf van de kwantum. Vind ik zelf ook een erg mooie kleur. Wat lastig om goed op de foto te krijgen ivm lichtinval. Hij droogt iets donkerder op dan dat hij op het blik lijkt, daar vond ik hem nog mooier van wordenOp de foto's lijkt hij alleen nog weer donkerder dan hij daadwerkelijk is!
[ [url=m/HmXREg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tjsrCi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog even een poging tot een wat duidelijkere foto
[ [url=m/BwP4qR.jpg]Afbeelding[/url] ]