Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daffodil schreef:Maar ook een bod is nog niets waard zolang je niet in onderhandeling bent. Het staat de verkopers vrij om ook een bod van iemand anders aan te horen en je dan alsnog uit te spelen. Hier in de omgeving de normaalste zaak. Vorige week nog, er wordt gewoon gezegd joh we hebben nog twee biedingen binnen dus als je het wilt hebben, zul je hoger moeten bieden.
Niemand houdt zich meer netjes aan de ongeschreven regels, zeker niet in een omgeving waar gevochten wordt om huizen, jammer genoeg niet de mijne hahaha maar wat niet is, kan nog komen!
het is allemaal heel onwerkelijk omdat het zo snel is gegaan maar we zijn echt heel blij!!

is weer wat verandert. Wordt er zo langzaam aan gek van. Iedere keer als ik ervan uit ga dat nu alle hobbels zijn genomen en er geen verrassingen meer komen is het
. Zo gaat het ongeveer al anderhalf jaar.
is in ieder geval duidelijk wat die weg oplevert. Duplo schreef:Karuna wanneer verwacht je meer te horen?
Ik duim dat alles gaat lukken
Als je bod geaccepteerd is dan is de onderhandeling ook al klaar dat is een ander verhaal
Wij hebben helaas een paar keer dat ze na een tegenbod toch ineens met een ander verder waren gegaan omdat die ineens boven de vraagprijs gingen bieden
Is ze goed recht maar toch voelt dat heel banketstaaf

er zit bijna anderhalf jaar voorwerk aan vast. En dan nog deze verrassingen.
ik weet nu dat een deel van adviseur afkomt aan eisen. Helaas moet ik zeggen. Oa hoe de woning actief in de verkoop moet staan. Zelf adverteren op marktplaats zou al niet eens geaccepteerd worden opeens. En nu drie keer een bod gehad van drie vastgoed bedrijven die voor ons acceptabel genoeg zijn om mee in onderhandeling te gaan. Maar zelfs dat is niet voldoende actief in de verkoop. Alleen bord in de tuin van een standaard makelaarskantoor en op funda te vinden wordt als voldoende gezien. Eerder wordt er geen aanvraag gedaan voor hypotheek.
geen echt fijne verrassing om nu achter te komen. Dan zit je lekker klem omdat je dat gedwongen wordt kosten te maken die we kunnen vermijden,