[Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 15:37

Joolien schreef:
Omg, sommige prijzen hier zijn echt lachwekkend, wat een fantastisch huis voor een giller van een prijs :oo :oo :oo
http://www.funda.nl/koop/tubbergen/huis ... elduil-10/

Vind je? Tubbergen heeft qua locatie toch wel wat beperkingen.
Bovendien kun je voor dat huis ook iets in het buitengebied kopen. Ik vind dat nog een flink bedrag eerlijk gezegd, voor Tubbergen.

lovemyhorse1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 15:44

Kom net terug van de makelaar.
Die vrouw die ons huis doet was er niet maar aan de andere 2 gevragen wat ik het beste kon doen.
Het bieden vanaf is ook aan bod gekomen.
Zij zaten te denken aan bieden vanaf 2 ton met garage.
Dan trek je volgens hun 2 groepen geinteresseerde namelijk mensen die zoeken tot 2 ton en mensen die zoeken vanaf 2 ton.
En dan maar kijken of ze tot het bedrag willen bieden wat wij in onze gedachte hebben.

Het is gewoon heel erg vervelend om je man niet elke nacht naast je te hebben liggen en dat de kids door de week hun vader niet zien.Maar we zeggen altijd tegen elkaar dat het voor een goed doel is en als alles verkocht is dat we dan weer samen zijn tot vervelends toe :D

Symbeami

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 16:58

Dat lijkt mij ook best een vervelende situatie lovemyhorse1. Met bieden vanaf zou ik bang zijn dat je ook niet meer krijgt dan dat, de vanaf prijs.
Op ons huis komen ook steeds de verkeerde mensen af, die doen nog niet eens een bod. :n

Badkamers en keukens zijn zo ontzettend persoonlijk, daarom doen wij ook niets aan onze keuken. Degene die het eigenlijk wel wil kopen vindt de keuken prima zoals die is.
Zelf vind ik de keuken in ons droomhuis verschrikkelijk, maar het is functioneel dus daar zouden we heus nog wel even mee vooruit kunnen.

Als je het nu hebt over smaak, dit huis vind ik dus echt super mooi. (ik hoop dat die tzt nog wat in prijs gaat zakken) want ik ben bang dat ons droomhuis toch echt weg gaat zijn aangezien die voor de tweede keer onder bod is.

http://www.funda.nl/koop/holten/huis-48 ... k-3/fotos/

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:00

Ik snap heel goed dat je niet meer kunt wachten lovemyhorse. Je zit ook in een erg lastige situatie.

Wij hebben een bod gedaan op het huis! k ben zo benieuwd hoe alles in zijn werk gaat enzo.

Edit:

Prachtig huis die hier boven wordt getoond, met die ouderwetse details en dergelijke!!!
Laatst bijgewerkt door N_B_N op 28-01-14 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Djeenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:01

Heb je'n linkje van je droomhuis Symbeami?

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:03

Spannend Lootje!!! Maar leuk spannend :)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:03

Spannend!!

Wat voor voorwaarden heb je meegenomen Lootje? (mag evt. ook via pb als je het vervelend vindt) :)

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:05

Djeenie schreef:
Heb je'n linkje van je droomhuis Symbeami?

Heb ik per pb gestuurd. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:08

Wendy schreef:
Joolien schreef:
Omg, sommige prijzen hier zijn echt lachwekkend, wat een fantastisch huis voor een giller van een prijs :oo :oo :oo
http://www.funda.nl/koop/tubbergen/huis ... elduil-10/

Bovendien kun je voor dat huis ook iets in het buitengebied kopen. Ik vind dat nog een flink bedrag eerlijk gezegd, voor Tubbergen.

Voor wat voor een huis je ervoor terug krijgt vind ik het echt een koopje!!! Huis is brandnieuw en groot!

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:12

Ik vind nieuwe huizen nou niets aan. Ook een kwestie van smaak. En een groot huis zou voor mij ook al niet hoeven. Geef mij maar liever veel grond en een wat kleiner huis :D

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:13

Erg mooi huis sym...

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:17

Spannend lootje

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:19

Ja fantastisch, daar zou ik niets aan hoeven veranderen, helemaal gaaf. Alleen dat grond bij dat ene terrassje vind ik vreselijk, maar das wel heel makkelijk op te lossen.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:20

Symbeami schreef:
Ik vind nieuwe huizen nou niets aan. Ook een kwestie van smaak. En een groot huis zou voor mij ook al niet hoeven. Geef mij maar liever veel grond en een wat kleiner huis :D

Haha, volgens mij zitten wij in dezelfde vijver te vissen soms :') ;)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:21

Joolien schreef:
Wendy schreef:

Voor wat voor een huis je ervoor terug krijgt vind ik het echt een koopje!!! Huis is brandnieuw en groot!

Ik heb liever oud :')
Gelukkig maar dat smaken verschillen :j

Djeenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:21

Knap droomhuis Sym, lekker ruim en veel licht! En prachtig bosje natuur eromheen zeg!! Je 2e huisje vind ik een stuk minder, veel te kleine ruimtes (zoals het lijkt op de foto), wel leuke omgeving ook... Maar dan vind ik je droomhuis een echte GO!

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:23

Selka schreef:
Spannend!!

Wat voor voorwaarden heb je meegenomen Lootje? (mag evt. ook via pb als je het vervelend vindt) :)

Ik weet niet precies wat je bedoeld?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:23

Symbeami schreef:
Als je het nu hebt over smaak, dit huis vind ik dus echt super mooi. (ik hoop dat die tzt nog wat in prijs gaat zakken) want ik ben bang dat ons droomhuis toch echt weg gaat zijn aangezien die voor de tweede keer onder bod is.

http://www.funda.nl/koop/holten/huis-48 ... k-3/fotos/

Mooi huis inderdaad :j
Al vind ik het wel jammer dat ze er op sommige plekken van die MDF binnendeuren van de bouwmarkt in hebben gezet (terwijl op andere plekken volgens mij de originele paneeldeuren er nog in zitten). Dat is nou net zo'n detail waar mijn man over zou vallen (en ik ondertussen ook :+).
Locatie is ook goed bij dat huis, zo te zien :j

lovemyhorse1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:26

Ohh Sym wat een gaaf huis!!!!
Helemaal met die oude elementen erin.

We wachten wel weer af hoe het allemaal gaat lopen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:27

Symbeami schreef:

eensch, ik zou ook niet weten wat ik met een groot huis moet, we zijn met twee + hond(straks twee) en vermenigvuldigen doe ik niet aan bij onszelf :n
we hebben nu een hoekwoning met 3 slaapkamers+ flinke zolder met vaste trap. Qua huis zullen we waarschijnlijk ook wel gaan downsizen, zolang er maar minstens zoveel, maar liefst meer, grond bij zit.
en een nieuw/modern huis staat heel er onderaan de lijst, ik ben gek op ouwe muik, vriendlief gelukkig ook :D nieuwbouw is vaak zo gestileerd en karaktervrij

Dat huis wat jij in link hier boven postte Sym, heel gaaf, dat is iets waar ik zo voor zou gaan :j

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:36

fokfanaat schreef:
Ja fantastisch, daar zou ik niets aan hoeven veranderen, helemaal gaaf. Alleen dat grond bij dat ene terrassje vind ik vreselijk, maar das wel heel makkelijk op te lossen.

Ik vind die stenen met die bloemenperkjes niet geweldig.... maar ach aan het buitengebeuren kun je helemaal al makkelijk wat veranderen. En die sneeuw hoeft voor mij ook niet hahaha.

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:42

Djeenie schreef:
Knap droomhuis Sym, lekker ruim en veel licht! En prachtig bosje natuur eromheen zeg!! Je 2e huisje vind ik een stuk minder, veel te kleine ruimtes (zoals het lijkt op de foto), wel leuke omgeving ook... Maar dan vind ik je droomhuis een echte GO!

Ja, daarom is het ook mijn droomhuis, al vind ik de keuken nog steeds niets. Het is als tweede huisje gebruikt en degene die er nu op aan het bieden is wil het ook als zomerhuisje. Aangezien het al de tweede biedronde is ben ik toch echt bang dat het aan onze neus voorbij gaat.

Ik heb nog wel een leuk huisje gezien, maar verkeerde kant van de IJssel wat ons betreft. En sommige dingen ook weer net niet.
http://www.funda.nl/koop/epe/huis-48643 ... os/#foto-1

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:44

Symbeami schreef:
Djeenie schreef:

Ja, daarom is het ook mijn droomhuis, al vind ik de keuken nog steeds niets. Het is als tweede huisje gebruikt en degene die er nu op aan het bieden is wil het ook als zomerhuisje. Aangezien het al de tweede biedronde is ben ik toch echt bang dat het aan onze neus voorbij gaat.

Ik heb nog wel een leuk huisje gezien, maar verkeerde kant van de IJssel wat ons betreft. En sommige dingen ook weer net niet.
http://www.funda.nl/koop/epe/huis-48643 ... os/#foto-1

Ik zie geen problemen hoor, nergens niet zeg maar. Gewoon hup, kopen. Hoef ik niet over na te denken :P
Enige nadeel lijkt me het huis warm houden met zo'n hoog plafond .

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-14 17:48

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-14 17:49

@ Jolien, vloerverwarming dmv aardwarmte. Dan houdt je zo'n huis wel redelijk op temperatuur voor niet teveel geld. Alleen is zo'n aardwarmtesysteem nogal aan de prijs (die van ons kostte 15.000) en dan is de 'put' bij ons centraal geregeld.