Hier was het ook veelbelovend. Maar om één of andere reden vielen er 5 druppels en dat was het Ik ga maar kamelen houden denk ik
Hier is wat regen gevallen en wat zielig gerommel,geen bliksem.Maar het is nog niet over,komt weer donkere lucht aan.
Ik ben blij, bij ons heeft het mooi geregend. De bak is mooi nat, niet te nat en het gras heeft dus ook water gehad. Wat ik heb gezien is dat het mooi rustig aan het regenen was, maar aangezien ik binnen werk, zie ik er niets van.
in Assen heeft het gehoostniet normaal, dakgoten liepen over, straten blank.ik ben er hartstikke blij mee
quintusgl schreef:Bij ons net langs gegaan. Zag de wolken boven me en hoorde het rommelen maar kregen niks...Hier net zo. Zag het in de verte regenen, maar hier geen drup
Hele ochtend droog en nu giet het.Vanmiddag zou het juist opklaren en de zon zou erbij komen,zeiden ze.
Pandora2 schreef:Begint hier aardig op te warmen Met mooi droog en zonnig weer. Nadeel alles is ondanks de regen gortdroog dat wordt binnenkort weer sproeien.