INSPIRATIE GEZOCHT: Ik ben nu een klassieke tafel (met van die kromme pootjes) aan het pimpen (eerst wit met een olijfkleurige rand, maar het hout bloedde toch door, dus nu is hij helemaal Duck Egg Blue en ga ik de olijfkleurige randen weer doorschuren ) Ik heb er ook de stoelen bij, maar twijfel of ik die wil gebruiken. Toen dacht ik: welke STOERE stoel zou erbij staan? Jullie ideeën/voorbeelden?
Het W.I.P. :
karijn
Ik heb m hier wel voorbij zien komen ja! Wat leuk! Wij gaan in eerste instantie alles wit maken. En dan kunnen we altijd nog n kleur ergens doen als we willen. Ik vind dat altijd moeilijk kiezen al op voorhand.
Iemand vroeg of er opzettreden op de trap komen? Nee bij ons niet. Vriend heeft vandaag de trap geschuurd en gaat super goed! Er is ook al een aanhangertje zooi naar de stort gegaan.
MamaMiesje
Geplaatst: 02-08-17 18:46
Bestaan er ook wat modernere thonet stoelen? De oudjes zijn namelijk wat wankel/flexibel soms, weet ik uit ervaring. En het moet wel bestand zijn tegen dagelijks gebruik, waaronder door 2 kinderen.
Duplo
Geplaatst: 02-08-17 18:49
Zoet er goed uit kenyada! Oef dat zullen nog wel een paar ritjes worden
Mar_X
Geplaatst: 03-08-17 20:15
Ik ben op zoek naar inspiratie, binnenkort ga ik op mezelf wonen en ik kom er maar niet over uit wat voor kleur ik op een wand in de kamer wil. Ik neig naar een groene kleur, het liefst een warme kleur dus geen lime/fel groen of iets dergelijks. Weten jullie misschien nog mooie groene verfkleuren? Ik heb een donkergrijze bank en daarom moet de kleur ook niet te donker zijn. Het gaat deze bank worden.
Die kleur heb ik hier voorbij zien komen en die sprak me aan, net wat donkerder maar ook weer niet te donker. Vind het vooral lastig dat als je op de kleur googelt dat er toch altijd verschil in zit op de foto's.
loulou
Geplaatst: 03-08-17 21:43
Ik heb hem in de keuken. Vind het een hele mooie rustige kleur. Ik had ook eerst early dew, maar was blij dat ik een tester had. Vond hem voor bij ons ook te licht. Misschien ook gewoon een tester halen bij de bouwmarkt ?
Hier ook camouflage groen van flexa met een redelijk donker grijze bank. Erg mooie kleur, ik ben er nog steeds heel blij mee.
Jennyj01
Geplaatst: 04-08-17 07:22
En zoiets? Niet heel groen maar in een groene toon. Vind de bovenstaande in lush jade ook mooi maar alleen als het echt goed afgestyled is zoals in het plaatje. En moet je wel goed kijken naar de lichtinval. Ik heb een kamer met veel licht op het zuiden, daar kunnen kleuren heel raar uitpakken. Kleuren zijn energizing clover en energizing dawn
Ik zit zo even te kijken naar Plissé gordijnen. Vind dit wel mooi zo op t oog. Maar hoe is dat als je savonds in n verlichte kamer zit, kunnen mensen van buiten je dan zien zitten, bij t honingraadmodel? Of moet je dan de verduisterende nemen?