...totdat ik de foto van het speeltuintje zag

Als dat er direct achter zit zou ik daar NOOIT willen wonen...zit je elke keer met krijsende, gillende, jankende koters achter je huis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Ziet er leuk uit inderdaad Berdien
...totdat ik de foto van het speeltuintje zag
Als dat er direct achter zit zou ik daar NOOIT willen wonen...zit je elke keer met krijsende, gillende, jankende koters achter je huis
lovemyhorse1 schreef:Het is toch wel fijn imo als je kinderen hebt en ze kunnen in een speeltuintje spelen dichtbij huis.Dan heb je kijk op het speeltuintje en dan kan je je kinderen in de gaten houden dat ze niet weglopen.
Maar dat is mijn mening hoor.
daarom zeg ik al, laat die maar lekker voor de mensen met kinderen zijn, wij hebben er geen en er komen er ook geen , dus sja, voor mij geen toegevoegde waarde op dat vlak, maar puur de nadelen![]()
Vanmiddag maar eens ff naar onze makelaar gaan.Ben het beu dat er kijkers komen kijken die ons huis superleuk vinden maar geen hypotheek kunnen krijgen.Kan ik heel het huis schoon maken en dan komen er kijkers die het wel willen hebben maar niet kunnen betalen![]()
Heb nog wel iets anders te doen dan heel het huis poetsen.
Ben benieuwd wat de makelaar gaat zeggen.
Wil het huis nu eigenlijk met garage voor een vaste prijs aanbieden op de markt.
Had zelf in gedachte een vaste prijs te hanteren die 9.500 euro lager is dan de vraagprijs van de garage en het huis samen.
Als ik dat bedrag ervoor kan krijgen dan ga ik heel snel akkoord.
Wil naar Brabant toe naar mn vent die daar al werkt en bij mijn ouders door de week woont en in het weekend bij ons.