Ben er wel aardig uit qua sfeer, het wordt een boulevard.
Ooit op vakantie geweest in Argeles sur Mer, prachtige boulevard:

Mooiste boulevard ooit gezien!
Meanwhile ga ik inderdaad voor de bank en zie ik de rest wel...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaka schreef:Malenka schreef:Met jonge planten begrijp ik sproeien zeker! Echter ben ik wel een groot voorstander van planten zetten op een plek waar ze geschikt voor zijn. Dus als ze de omstandigheden op volwassen gewortelde leeftijd niet aankunnen staan ze niet goed.
Daar heb je op zich gelijk in. Maar ik geef toe, ik vind het ook leuk om wat bijzondere soorten in de tuin te hebben en die hebben vaak wat meer zorg nodig. Bovendien heb ik een flink stuk gras zodat de kleine lekker kan spelen en gras zuipt water. En daarnaast heb ik ook gewoon veel geplant en verplant dit voorjaar, dus ook veel gesproeid.
Neonlight schreef:Hier dus ook zandgrond.
En wij geven planten in potten regenwater, tenzij de tonnen leeg zijn. Sproeien doen wij met grondwater, zit een pomp op 18 meter diep geslagen. Hebben er gewone sproeiers op zitten, maar ook buizen over de grond met van die vernevelings sproeiers. Ideaal want die sproeien vlak boven de grond en niet boven over de planten.
Janine1990 schreef:Knabbelgirl, je hebt gelijk... Ik moet nog flink wat doen... En ik verpest m'n tuin toch wel weer met mijn bijkeuken/aanbouw.
Ben er wel aardig uit qua sfeer, het wordt een boulevard.
Ooit op vakantie geweest in Argeles sur Mer, prachtige boulevard:
[img=763x400]https://img.kidsvakantiegids.nl/img/reizen_fotos/original/1418320749.jpg[img]
Mooiste boulevard ooit gezien!
Meanwhile ga ik inderdaad voor de bank en zie ik de rest wel...
x_Jeanine_x schreef:Regenton staat hier ook op mijn verlanglijstje
Alleen wil ik zon regenton als pot vorm waar je bovenin nog een plantje kan zetten. Ik heb alleen geen regengoot :s
https://www.trendyard.nl/nl/garantia-re ... -350-liter
zo iets
Maar die prijzen zijn ook te behoorlijk
youaremystar schreef:Wauw, wat komen er mooie tuinen voorbij!
Ik ben echt super blij met de regen. Mijn viooltjes zijn nadat ze waren "gecremeerd" weer "gereïncarneerd".
Voor:
[img]m/gwQZkn.jpg[img]
Na:
[img]m/adfJmD.jpg[img]