Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
___1 schreef:Zoals je ziet heb ik dus aan iemand advies gevraagd uit die wereld, omdat ik het zelf niet wist. Leek mij logisch dat we geen hypotheek krijgen als we er al 1 hebben. Moet echter wel heel gek lopen willen we geen hypotheek krijgen en ons huis niet snel kunnen verkopen. We hebben meerdere hypotheek gesprekken gehad bij adviseurs, dus we hebben wel degelijk onderzoek gedaan. Is niet zo dat we in een wilde bui een bod op een woning hebben gedaan. Dat we nu een verkeerd advies hebben gekregen is dan zo, maar om hier dan iemand als dom of onnozel neer te zetten gaat mij te ver. Al ben ik inmiddels wat gewend van Fitzroy.
Booooo schreef:Zoals je ziet heb ik dus aan iemand advies gevraagd uit die wereld, omdat ik het zelf niet wist. Leek mij logisch dat we geen hypotheek krijgen als we er al 1 hebben. Moet echter wel heel gek lopen willen we geen hypotheek krijgen en ons huis niet snel kunnen verkopen. We hebben meerdere hypotheek gesprekken gehad bij adviseurs, dus we hebben wel degelijk onderzoek gedaan. Is niet zo dat we in een wilde bui een bod op een woning hebben gedaan. Dat we nu een verkeerd advies hebben gekregen is dan zo, maar om hier dan iemand als dom of onnozel neer te zetten gaat mij te ver. Al ben ik inmiddels wat gewend van Fitzroy.