Container is geregeld dus we kunnen snel beginnen
Amanda, waarom gaat de financiële adviseur mee naar de bezichtiging? Dat heb ik nog niet eerder gehoord?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
huizen die hetzelfde zijn worden nu 25k tot 50k duurder aangeboden waarvan afwerking minder is en 1 van die huizen was binnen 2 weken verkocht

Dan krijg je een vervelend welles nietes spelletje
zo even wat frustratie eruit. Kennelijk werk adviseur op zondag en wat blijkt waar ik al bang voor was. Maatschappij stelt opeens allemaal aanvullende eisen. Hier was ik al bang voor dat zou gaan gebeuren.
. Dat ik nu dus geld voor aankoop en jaar overbrugging nu al moet hebben staan. Nu haal ik hun verkeerde volle eis net niet (kom dan geloof ik 2000 te kort) maar dan reken ik mijn overgebleven reserve ook mee.
Berdien schreef:Is redelijk standaard Karuna. Zo goed als elke bank wil bij een woning die nog niet verkocht is zien dat je de dubbele maandlasten kunt dragen. En dan niet de helft, maar de volle mep. Je bent immers ook niet voor de helft aansprakelijk voor die hypotheek, maar voor het volledige bedrag. Als jouw ex niet meer betaalt, komt de bank niet voor de helft maar voor de volledige maandlast bij jou.
Overigens is werken op zondag tegenwoordig redelijk standaard voor adviseurs. Ik werk zo'n beetje 7 dagen per week
dat is toch voor geen mens haalbaar? Daar kun je een huis contant van aanschaffen zo ongeveer bij wijze van spreken.
. Meld ik dat netjes aan adviseur ook omdat mijn printer kleuren niet zo fijn vind en ik er dus even achteraan moet. krijg ik terug. Ja ik zal het zo wel indienen maar als ze het niet geaccepteren heb ik je gewaarschuwd. Wat de nog wat?
niet blij mee zo,