Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:57

dems, wat ónwijs gaaf zeg!!! Ik vond het zonde dat je je bomen had gekapt, maar er komt toch wel iets heel moois voor terug :+ :D
(anita maakt die dingen in opdracht, ik heb al een super mooi bordje van onze honden van haar!!)

kristie, heb je al eens op MP gekeken?? Daar kom je zoiets misschien voor stukken minder tegen!?

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:00

oeh leuk, ik ga eens kijken wat ik eventueel zou willen bij Anita dan...haha

Enneh...thanks! :o vond het heel spannend, maar ik geloof dat het wel echt heel gaaf gaat worden. Die geometrische vormen komen ook overal in terug (deuren, verwarmingsombouw etc) en het geeft een soort van geheel. Het is ook een stuk lichter nu, zonder bos

Kristie

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:03

Kentaro nee heb ik niet gedaan -niet aan gedacht ook! Ik ga meteen zoeken, dankjewel voor de tip.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:03

Je kunt die bordjes met tekst laten maken die je zelf mooi vindt, met of zonder touwtjes ertussen!
Ik wil er ook 1 laten maken, als ik eruit ben wat ik er op wil hebben :P

Ik geloof zeker dat het een stuk lichter is nu! Vind het echt heel gaaf!

kristie, en anders misschien een idee om een oproep op boktmarkt (of een topic) te plaatsen, er zitten zát mensen op bokt die heel mooi kunnen tekenen/schilderen, misschien dat iemand het na kan maken voor je!?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:16

Hoi :+ heb een weekje vakantie en hier kriebelt het enorm. Ik ga straks denk ik onze bank op marktplaats zetten en ik denk dat onze muur die nu kleur leem of lei heeft (geen idee meer) grijs gaat worden.

Ik wil namelijk dolgraag een mooie hoekbank maar vind nergens een mooie bruine kleur.

Heb vorige week super gave lantaarn gekocht bij de action en die staan nu gezellig op de vensterbank met een kaarsje.

Komende week ga ik de gordijnen wassen en dan ga ik die nu achter hangen even bij het raam opzij hangen. Even kijken of ik daar niet toch gordijnen moet hangen.

Had eigenlijk het projectje met de VWbus voor de slaapkamer staan, maar dat moet ik nog even verder uitdenken :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:22

Gut ik had nog een heel deel getypt waar ik een kleine samenvatting ab mijn bijleesactie schrijf.

Is nu weg :?

Nou ja in elk geval weer mooie dingen gezien. Hele leuke wand bij dems :j

Vriendlief belde ondertussen en die wil de muur ook wel grijs *\o/*
Morgen dus maar even kijken. En dan kan het schilderij van de Ikea daar toch hangen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:23

:wave: Is het niet slimmer om eerst een nieuwe bank te kopen en dán je muur te gaan verven?! Het is toch zonde om een bank bij je muur uit te gaan zoeken..... :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:26

Heb je gelijk in maar we zijn al een poosje aan het kijken naar een bank en hebben een mooie donkergrijze gezien ;)

anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:36

dems75 - wat leuk dat je al aan de gang bent ermee ben benieuwd hoe het gaat worden. En ja klopt zoals Kentaro al vermeld ik maak opdrachten. Stuur gerust een pb
Kentaro - ik heb nog meerdere voorbeelden als je er nog niet uit bent kan je me best om tips vragen ik help je graag.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:17

Dems super leuk nu al je gang!!

Anita ik wil ook nog eens iets laten maken bij jou. Weet alleen nog geen tekst. Zou graag iets over dat je moet genieten van het leven want het kan kort zijn. Geniet van elke dag, en van elkaar. Zoiets geen idee wat een mooie tekst is.

Vandaag heeft vriendje verf gehaald. Turkooise en leembruin. Als ik het in de pot zie vind ik het gewaagd hahah. Maar word vast mooi!!
2 slaapkamers zijn nu helemaal af, behang erop, plafon gewit, muren kozijnen en deuren geverf.
Onze slaapkamer op dr turkooisewand na ook helemaal af en woonkamer om de deuren, kozijn en die leembruin wand ook klaar.
Voelt nu al als thuis!!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:28

Ik heb mijn ideeën voor het opleuken van mijn houten ikea stelling maar laten varen, vind het de moeite niet meer waard om er tijd en geld in te stoppen terwijl ik er over 3 maanden weer uit ga :P
Maar als ik hem later alsnog ga gebruiken bij een andere kamer, ga ik met de tips aan de slag :D

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:11

Ash: Turkoise en Leembruin moeten heeeeel mooi zijn samen! Ben erg benieuwd naar de foto's!
Sakkia: lekker bezig! Misschien kunnen jullie voor een bank kijken bij beslist.nl en dan zoeken op hoekbank....vind je meteen de meest prijsgunstige :D

De morgenstond heeft goud in de mond...dus tadaaaaa:
Afbeelding

anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 08:20

Ash_ wil best voor je aan even aan de gang gaan met denken van leuke tekst pb me als je dat graag wilt.
dems - staat mooi ben zo benieuwd als het aangekleed is hoe het staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 10:42

Ik wil ook iets speciaals aan de muur en ik denk dat ik een vriendin ga vragen wat te maken. Zij is kunstenaar :)

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:23

Dems vond je bos erg mooi, maar vind wat je er voor terug maakt eigenlijk veel mooier. Je geeft me meteen ideeën voor in de gang of naar boven bij de trap. Erg leuk!

En Anita wat een mooie tekst en de kleuren vind ik ook erg mooi.

Afgelopen zaterdag ben ik ook weer druk aan het klussen geweest en heb enkele foto's gemaakt van hoe het er nu uit ziet.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De wand van de trapkast is nu ook deels wit geverfd. Daar moet ik nog een keer overheen denk ik om het echt wit te krijgen, dan is dat verder 'af'. Er moeten dan nu alleen nog planken in gemaakt worden.
De trap zelf moet nog één keer geverfd worden dan stappers kopen en die erop maken.
Gisteren hebben we het bad naar de badkamer getild. Wat een klus! Maar die staat nu en hij doet het, dus deze week de afvoer passend maken en het bad dan op zijn plek schuiven en de ombouw eromheen bevestigen. Dan kan de rest de badkamer in.
De gang is verder ook klaar, op het laminaat na dan, dan gaan we er deze week als het goed is inleggen. :)

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:35

hallelujah wat een klus, maar wat wordt het mooi strak! Pauline, ben heeeeeeel benieuwd naar vorderingsfoto's en af foto's!

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 11:36

even voor het idee....(is dus nog niet af hoor....)
Afbeelding

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 15:36

Pauline,, Wauw ook al zo'n klus. Lijkt mijn huis wel qua hoeveelheid werk. ;)

Dems wat super leuk zeg.

Ik heb zo ook jullie mening nodig. In de woonkamer zit er een spleet tussen muur en post. Geen idee hoe ik dit moet oplossen.
Plaats zo een foto van de spleet..

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 15:59

Bij deze de foto.
Dicht kitten (schrijf je dat zo? :P) word niet mooi zegt iedereeen
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 16:02

Dichtkitten kan wel maar moet je iemand hebben die het heel strak kan doen, als je dat zelf gaat doen wordt het een zooitje.

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 16:03

Gewoon een plintje overheen zetten.

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 16:03

Is het aan 1 kant of rond om?
Je zou kunnen overwegen om er koplatten langs te zetten, maar ik kan nu niet zo goed zien of dat een mooie oplossing is.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 16:09

Plintje eroverheen wil mijn vriend niet. Die vind dat niet mooi. Lijk mij ook een nette en makkelijker oplossing maar helaas :P

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 16:10

_Hedwig_ schreef:
Is het aan 1 kant of rond om?
Je zou kunnen overwegen om er koplatten langs te zetten, maar ik kan nu niet zo goed zien of dat een mooie oplossing is.

Vooral rechts maar ook een kleine kier rechts.

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 16:17

Ik vind hem zo op het oog te breed om netjes te kunnen kitten, helemaal als er rechts enkel een kleine kier zit. Dus ik zou een mooie koplat uitzoeken, dan kan je hem rondom netjes afwerken. Hoe zou je vriend het op willen lossen dan?