Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wemkelover schreef:Heeft iemand van jullie ook ervaringen met http://www.slagerijonline.nl/ ?
Ik heb eens zitten uitrekenen als ik groot inkoop, en ik zou percies hetzelfde kopen bij de ah dat ik dan goedkoper uit ben. Ik heb bijvoorbeeld dat pakket kip eens uitgerekend en ik kon dan 15,- besparen.
Ik wil het wel eens gaan proberen, maar ik kan kwa meningen en ervaringen niet zoveel vinden op het net.
ravellie schreef:Enerzijds vind ik dat er hier leuke tips en recepten voorbij komen.
Anderzijds ben ik verbijsterd hoe mensen hier voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten wat betreft voordeel -als het bijv om vlees gaat.
Alsof dieren een dierwaardig en fijn bestaan kunnen leiden als wij een heel vleespakket willen scoren voor 8,00
Vreselijk ( ik eet weinig vlees, maar wat we kopen en eten is beslist niet voordelig)
Sheran schreef:ravellie schreef:Enerzijds vind ik dat er hier leuke tips en recepten voorbij komen.
Anderzijds ben ik verbijsterd hoe mensen hier voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten wat betreft voordeel -als het bijv om vlees gaat.
Alsof dieren een dierwaardig en fijn bestaan kunnen leiden als wij een heel vleespakket willen scoren voor 8,00
Vreselijk ( ik eet weinig vlees, maar wat we kopen en eten is beslist niet voordelig)
Ik ben het zo erg met je eens. Ik zou het persoonlijk niet kunnen.
wemkelover schreef:Gaan we dit gezeik nou elke keer weer terug krijgen?
Daarbij als het over mijn link gaat, dat is van slager dat vlees wordt ook zorgvuldig uitgezocht en naar het welzijn van de dieren gekeken. Lees maar even op die site.