Eleionomae schreef:Ik heb phlox. Groeit snel qua bedekken van de bodem maar bloeit max een maand. Daarna is het gewoon groen.
Dank je wel
dan zet ik die onderaan het lijstje!
Janine1990 schreef:Ooh mooie tips allemaal!
Ik zie vanavond dat de zon vrij lang in mijn tuin blijft in de avond en middag.
Er zitten ook heel wat bloemen in nu, de eerste bloem op de foto van Cabelona heb ik ook in overvloed in mijn tuin! Heel erg mooi!
Verder ben ik ook wel behoorlijk fan van mediterraanse planten (en dan niet in de stadse zin, maar echt de boulevard) en ik vind die felgekleurde tegeltjes ook waanzinnig. Maar dat is misschien meer iets voor volgend jaar. Misschien moet ik de hele tuin wel uitstellen, al wil ik die bank heel erg graag.

En wel NU
Maar de tuin ligt op dit moment vol met heel wat dingen.
Ben eerst nog op zoek naar een mooie inrichting van de tuin. Pffff... Ik hoop hier wat ideetjes op te doen!
Dus voeg het doorbladeren van het topic toe aan mijn to-do list, die moment ellenlang is

Klinkt leuk! Die tegeltjes en zeker vaak met de kleuren van de planten staat echt fantastisch! Als dat je wens is zou ik het gewoon volgend jaar in 1x goed te doen, en nu alleen die bank en het gewoon onderhouden. Als ik het goed onthouden heb, had je nog genoeg verbouwplannen ook binnen, dan kun je het een beetje in fases doen?
Rebecca schreef:Enorm zwaar en word alleen maar zwaarder , de paden zijn flinke jongens die eruit moeten . Twijfels blijven , maar die stap komt nog lang niet dus gewoon doorgaan en tegen die tijd even kijken
Als ik jou was, zou ik niet meer twijfelen. Eigenlijk alle plannen die ik van je heb gelezen/gezien, gingen je paden eruit of anders gelegd worden, gewoon doen dus meid!