Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
13 mp camera, goede accu (volgens de specificaties beter dan de s5) en zelf vind ik dat er wel goed geluid uit komt 

Voldoet indd aan die eisen.
Doet het prima
Super blij mee.
bizar goedkoop eigenlijk, maar best goede kwaliteit voor dat geld.
Dakario schreef:Ik ben nu aan het uitkijken naar nieuw gsm. Ben altijd tevreden over samsung. Ben zeer onhandig en laat dikwijls vallen. Samsung was enige die ertegen kan. Maar nu is de batterij slechter geworden dat ik laar 3/4 van dag kan gebruiken. Nu heb ik s3 al 3 jaar geloof ik. Ik zag een aanbieding voor s4 active dat waterproof en stofproof is. Wie heeft ervaring met die gsm?
Volgens mij doet hij hem gewoon onder de kraan om dat ding schoon te maken
), gps heeft en stof/waterdicht is, maar dat laatste mag ook dmv een hoesje zijn (maar niet zo'n lompe grote, want dan past het niet meer in mijn zak). Een beetje goede camera is leuk, maar geen must. Verder wil ik gewoon prepaid, gebruik hem echt alleen om te bellen/smsen en de weg te vinden. Voor de rest heb ik een ipod touch 5g waar ik whatsapp op heb gezet, daar doe ik echt alles mee en die kan ik lekker thuis laten als ik ga paardrijden, surfen of zeilen
Vandaar dat mijn mobiel stof/waterdicht moet zijn en gps moet hebben.
Maar het scheelt wel dat de specs mij verder niet zoveel uitmaken, als ik er meer van verwacht dan wil ik er ook meer voor betalen uiteraard
Het gaat me er meer om dat ik €300+ er totaal niet voor over heb zeg maar...