Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 08:56

Ik heb denk ik al 8 jaar Telfort, nooit problemen gehad.
Puntje Limburg had ik amper bereik, verder geen ergernissen.

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:01

Goedkope KPN provider: youfone.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 20:37

Ik ben aan het spelen met mijn galaxy s5.
Slim scrollen en pagina's omslaan met een hand beweging, en het werkt ook nog. :j

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 20:50

Ik mag mijn abbo. bijna verlengen wat betekend dat ik ook een nieuw toestel uit mag zoeken..
Ik zat een beetje op internet te neuzen maar vind het echt heel lastig..
Ik wil graag een toestel met een goede camera, goed geluid en lange batterijduur.
Momenteel heb ik de HTC one, die bevalt erg goed! Ook heb ik een tijd samsung gehad, was ik ook altijd tevreden over.. maar wat nu? haha.. Ik heb echt geen idee..

Wat zijn jullie ervaringen? Wat raden jullie aan en waarom?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 20:55

Dan kan ik je de LG G2 wel aanraden :j 13 mp camera, goede accu (volgens de specificaties beter dan de s5) en zelf vind ik dat er wel goed geluid uit komt :)

Ik heb de telefoon sinds zaterdag en hij bevalt me tot nu toe erg goed!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:41

LG G2 ben ik nu ook tevreden over ja :) Voldoet indd aan die eisen.
Verbaast me soms over de accu. Bij mijn samsung galaxy S2 had ik halverwege de dag al bijna lege accu, ookal deed ik er niet veel mee, bij de LG G2 heb ik vaak als ik niet zoveel gebruik maak van mijn mobiel halverwege de middag nog 90 % accu ofzo. Is nog nooit leeg geweest voor het eind van de dag, terwijl ik hem pas oplaad als hij bijna leeg is/signaal geeft dat hij opgeladen moet worden. Alleen met veel spelletjes spelen gaat het wat sneller.

Vandaag trouwens ook mijn Quick view cover binnengekregen, uit China :D Doet het prima :D Super blij mee.
Was maar 7 euro O:) bizar goedkoop eigenlijk, maar best goede kwaliteit voor dat geld.

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:40

ik heb dus een huawei, maar mag ik mijn mobiel ook opladen met mn broer zn LG oplader ? mijn lader ligt altijd boven dus moet ik zo reizigen.. :')

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:56

Ja dat kan.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 00:00

Is alleen niet zo goed voor je telefoon (tenzij ze hetzelfde voltage enz. Zijn) mijn huawei werd er niet zo blij van en ging als een gek piepen :=

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 09:05

mijn huawei oplader piept ook altijd wanneer mobiel opgeladen is, zo vervelend |o

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 11:38

Mijn HTC is weer terug! Ben benieuwd hoelang het nu goed gaat. Ze hebben er een nieuw scherm in gezet :=

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:17

Hoeveelste keer is het dat je hem opgestuurd hebt? En wat waren de symptomen waarvoor je hem hebt opgestuurd?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:37

Dit was de 2e keer in een maand. Eerste keer gezegd dat de telefoon vastloopt, 2e keer dat het touchscreen niet reageert. Zelfde probleem, maar anders geformuleerd.

Dakario

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 11:14

Ik ben nu aan het uitkijken naar nieuw gsm. Ben altijd tevreden over samsung. Ben zeer onhandig en laat dikwijls vallen. Samsung was enige die ertegen kan. Maar nu is de batterij slechter geworden dat ik laar 3/4 van dag kan gebruiken. Nu heb ik s3 al 3 jaar geloof ik. Ik zag een aanbieding voor s4 active dat waterproof en stofproof is. Wie heeft ervaring met die gsm?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 12:17

Dakario schreef:
Ik ben nu aan het uitkijken naar nieuw gsm. Ben altijd tevreden over samsung. Ben zeer onhandig en laat dikwijls vallen. Samsung was enige die ertegen kan. Maar nu is de batterij slechter geworden dat ik laar 3/4 van dag kan gebruiken. Nu heb ik s3 al 3 jaar geloof ik. Ik zag een aanbieding voor s4 active dat waterproof en stofproof is. Wie heeft ervaring met die gsm?

Mijn vader heeft de s4 activie, prima telefoon :j Volgens mij doet hij hem gewoon onder de kraan om dat ding schoon te maken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:33

Nadat mijn oude trouwe klappertje vanochtend mee de was in is geweest en niet meer opstart, moet ik toch echt gaan rondkijken naar een smartphone... Na een beetje rondzoeken kwam ik dit topic tegen, dus misschien dat jullie adviezen voor mij hebben!
Wat ik zoek is een smartphone die klein genoeg is om gewoon in je zak te steken (wat tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend is :') ), gps heeft en stof/waterdicht is, maar dat laatste mag ook dmv een hoesje zijn (maar niet zo'n lompe grote, want dan past het niet meer in mijn zak). Een beetje goede camera is leuk, maar geen must. Verder wil ik gewoon prepaid, gebruik hem echt alleen om te bellen/smsen en de weg te vinden. Voor de rest heb ik een ipod touch 5g waar ik whatsapp op heb gezet, daar doe ik echt alles mee en die kan ik lekker thuis laten als ik ga paardrijden, surfen of zeilen :D Vandaar dat mijn mobiel stof/waterdicht moet zijn en gps moet hebben.
Budget is zo'n €100, als het er echt een is die compleet aan m'n eisen voldoet wil ik er wel wat overheen maar aangezien ik er dus niet enorm veel gebruik van ga maken wil ik er ook niet teveel aan uitgeven. Suggesties?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:40

Zo'n telefoon wil iedereen wel denk ik, voor dat budget. :$

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:53

Ja dat denk ik ook wel :P Maar het scheelt wel dat de specs mij verder niet zoveel uitmaken, als ik er meer van verwacht dan wil ik er ook meer voor betalen uiteraard :) Het gaat me er meer om dat ik €300+ er totaal niet voor over heb zeg maar...

Glitfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 10:28

Oke, ik heb echt hulp nodig! Ik ben op zoek naar een telefoon, het liefst van android zonder skin van bijvoorbeeld huawei of LG. Windows phone 8 is ook een optie. Het aller aller aller belangrijkste is dat er een goede camera op zit, het lieffffst 2 dus ook aan de voorkant. Verder wil ik dat mijn google agenda werkt, whatsapp en instagram. Maar die apps doen het op alle telefoons, insta zit ook op windows dus dat maakt geloof ik niet uit.

De telefoon mag maximaal €250 kosten. Ben ik te veel eisend of zie ik door de bomen echt het bos niet meer? |(

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 10:44

Motorola Moto G 4G. ;)

Glitfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 10:51

Dank je wel! Daar lees ik dan weer over dat veel mensen (in reviews) de camera bar slecht vinden. Dat is echt mijn belangrijkste punt. :o

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 10:57

Je zou kunnen kijken naar een 2e handse Nexus 5? Of een telefoon waarvan je de software aanpast en een standaard Android erop zet.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 14:59

Nog steeds zeg ik de iocean x7 hd. Totaal niet bekend maar is zn geld (185) dubbel en dwars waard geen enkel probleem mee gehad (en dat is echt een wonder bij mij) hele goeie camera's (2) en super mooie kleuren! (16 miljoen) ik heb hier laatst een link geplaatst van waar je hem in nederland kan kopen :)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:30

Ik zie nu dit topic pas

[HTT] Telefoon abbonementen waar vergelijken?

Ik ben dus op zoek naar een nieuwe telefoon en abonnement.
Vind de galaxy S5 heel mooi maar vind de abonnement prijs veel te duur.

Altijd sim only gehad.
Nu echt een nieuwe telefoon nodig.

Liefst 1 jaar abbo.
Verder met 1000mb internet.
Ik bel heel weinig.
Nu 150 minuten maak ik nooit op.
Hoef niet de nieuwste telefoons als ik maar fatsoenlijk kan internetten en goed bereik heb enz.
Ik heb nu een Samsung maar is al 5 jaar oud zo ongeveer.
Gaan jullie dan alle sites af van elke provider?
Wat zijn goede vergelijkings sites?
Of iemand andere tips?

Ik zit nu bij Simyo.

Zijn huawei goede telefoons? Deze kan je bv ook los kopen bij sim yo.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:17