Mijn broertje woont in Apeldoorn. Dat vind ik dan weer te massaal. We hebben ook in Den Bosch gewoond maar dan in een buitenwijk waardoor je met 5 minuten in de polder stond.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Geeft idd een puinzooi! Lekker laten liggen![]()
Die zonnebank... Hoe kom je erop om dat zo te doen?![]()
![]()
Ik zou er acuut claustrofobisch van worden![]()
https://www.funda.nl/koop/amersfoort/hu ... ingel-219/
Cayenne schreef:Het stuk waar hij woont wel, maar misschien is dat net een druk punt. Hij woont in de Matenhorst buurt en daar vind ik het allemaal best druk en hutjemutje op elkaar gebouwd.
Maar goed, ik woon nu in een klein dorpje dus vergeleken daarbij is Apeldoorn gigantisch
Het Brabants accent valt gelukkig reuze mee! Mijn schoonfamilie heeft helemaal geen accent
Happinez schreef:Morrie schreef:die vloertegens op foto 23 in Zuidwolde heb ik ook ooit gehad, wat een zooi geeft dat als je het eruit gaat halen...
Hebben wij een andere versie voor ons ? Ik zie enkel klinkers
miccamaaike schreef:Manzano, als je vriend niet naar Drenthe wil, dan zeg je gewoon dat dat huis in Zuidwolde in Overijssel ligt. T scheelt 200 meter denk ik. Ligt bijna op de provincie grens.
Mooi huis in Zuidwolde. Is ook echt een mooi stukje daar. Je krijgt wel veel pony’s voor je huis langs in de zomer want Klein Oever ligt er vlakbij.
Ibbel schreef:Is het actieve houtworm/boktor? Maw, zie je zaagsel in/om de knaaggaatjes? Als het oude gaten zijn hoef je niets te doen nl. Is er alleen lokaal wat activiteit kun je ook zelf met de Roxasect aan de gang gaan.
Oftewel, laat je niet direct op kosten jagen, en laat desnoods eerst een houtwormbestrijder even vrijblijvend kijken.