Mooie foto tootje!Hier heeft het gister eindelijk wat geregend, maar nog veel te weinig. Temperatuur is wel lekker, zo rond de 18 graden nu.
Zal maar niet zeggen hoe het was gisteren om 1 rij aardappelen te rooien en wilde eigenlijk in totaal 3 rijen doen. En had voor ik begon over 1 rij al een gieter water gegooid. Vanavond maar weer sproeien.
Wie doet er vanavond mee met een regendansje?Zo rond 19.00?Misschien helpt het als we het samen doen.
Vanmiddag komt er regen, regendans is niet nodig Britta31.Het is nu grijs maar niet koud,geen zon te bekennen.
nou ik wil wel dansen, gaat denk ik allemaal wat bij ons langs?ik wil veel regen!het is nu wel lekker weer buiten,beetje zon
Grijs en geen zon te zien.Mooi weer voor het uitzetten van groente en daarna graag een buitje hoef ik niet te sproeien.
Dat het mij niet lukt om een excell bestand over te zetten naar mijn pc zonder er veranderingen zijn.
Marcella schreef:Dat het mij niet lukt om een excell bestand over te zetten naar mijn pc zonder er veranderingen zijn.Verkeerd topic?