Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neonlight schreef:Maandag vind ik niet nog heel kort houdbaar, wat een mazzel want zo kun je mooi veel goedkoop inslaan.
Alwiene schreef:Voor de mensen bij mij uit de buurt (Zwolle) ik las dat de Bouwhal nu een stuk heeft met beschadigde verpakkingen van de OP=OP Voordeelshop, die dus nog een stuk goedkoper weggaan. Producten zelf is niets mis mee maar bv etiket lelijk geworden enzo!
Aranel schreef:Alwiene schreef:Voor de mensen bij mij uit de buurt (Zwolle) ik las dat de Bouwhal nu een stuk heeft met beschadigde verpakkingen van de OP=OP Voordeelshop, die dus nog een stuk goedkoper weggaan. Producten zelf is niets mis mee maar bv etiket lelijk geworden enzo!
Heb je een link naar dat artikel of weet je om wat voor producten het gaat?![]()
Ik heb door dit topic de Scoupy app ook weer gedownload, had 'm eerder ook maar ik vond er niet echt leuke aanbiedingen tussen staan maar nu zijn er toch weer leuke dingen bij zag ik!
Alwiene schreef:Voor de mensen bij mij uit de buurt (Zwolle) ik las dat de Bouwhal nu een stuk heeft met beschadigde verpakkingen van de OP=OP Voordeelshop, die dus nog een stuk goedkoper weggaan. Producten zelf is niets mis mee maar bv etiket lelijk geworden enzo!
MarJon schreef:Alwiene schreef:Voor de mensen bij mij uit de buurt (Zwolle) ik las dat de Bouwhal nu een stuk heeft met beschadigde verpakkingen van de OP=OP Voordeelshop, die dus nog een stuk goedkoper weggaan. Producten zelf is niets mis mee maar bv etiket lelijk geworden enzo!
Kleine verbetering; niet van de Op=Op voordeelshop. Maar van voordeeldrogisterij.nl
JorisDy schreef:Wij zijn allebei eigenlijk totaal niet prijsbewust, kopen wat we willen en gaan alleen naar de Jumbo. Zijn niet van plan om alle supermarkten af te gaan rijden, maar jumbo, AH en Lidl zijn voor ons om de hoek en volgens mij heeft de AH vaak wel mooiere aanbiedingen.
8nnemiek schreef:vec schreef:De Jumbo is huer verbouwt. Mijn God wat een grote winkel! Maakt besparen alleen maar moeilijker haha
Het voordeel: in een grotere winkel is vaak ook meer keus in huismerk en budget producten
JorisDy schreef:Amber_Anne wij zitten rond de €350 per maand en ik wil eigenlijk naar een bedrag van €250.
Volgende week gaan we naar de Albert Heijn.
Hebben jullie nog tips voor websites waar je budget en simpele recepten kan vinden?
8nnemiek schreef:De vegetarische frikandellen waren geslaagd![]()
[ [url=m/7Zi6BG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleen jammer dat er zo weinig in een pak zitten voor een belachelijk hoge prijs. Ik was dus blij met de scoupy actie!