Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 17:22

Ik mag de veggie bij de AH en Jumbo halen.

Zojuist bij de Coop geweest, verse fruitsalade meegenomen 480 gr, 250 gr uitlekgewicht.
2 x fruitsalade,1 x meloenmix en 1 x ananas. Kosten gewoonlijk € 2,- nu € 0.50 pet bakje ivm korte tht.
2 bakjes moeten morgen op, ééntje zondag en de 4e maandag.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 18:07

Maandag vind ik niet nog heel kort houdbaar, wat een mazzel want zo kun je mooi veel goedkoop inslaan.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 18:40

Neonlight schreef:
Maandag vind ik niet nog heel kort houdbaar, wat een mazzel want zo kun je mooi veel goedkoop inslaan.

Dat dacht ik ook.
Maar ik hoorde dit een medewerker tegen een andere klant zeggen.

Nu heb ik 4 bakjes voor de prijs van 1.
Meer heb ik ook niet gepakt, die gaan niet meer op, verwacht ik.

Alwiene

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 12:48

Voor de mensen bij mij uit de buurt (Zwolle) ik las dat de Bouwhal nu een stuk heeft met beschadigde verpakkingen van de OP=OP Voordeelshop, die dus nog een stuk goedkoper weggaan. Producten zelf is niets mis mee maar bv etiket lelijk geworden enzo!

plantje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 16:46

Voor de mensen die Schwarzkopf shampoo gebruiken, 2e halve prijs en gratis wasmiddel van loveables bij de kruidvat. Had voor 3 euro 2 shampoo en wasmiddel, goede deal als je het mij vraagt

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 16:58

Alwiene schreef:
Voor de mensen bij mij uit de buurt (Zwolle) ik las dat de Bouwhal nu een stuk heeft met beschadigde verpakkingen van de OP=OP Voordeelshop, die dus nog een stuk goedkoper weggaan. Producten zelf is niets mis mee maar bv etiket lelijk geworden enzo!

Heb je een link naar dat artikel of weet je om wat voor producten het gaat? :)

Ik heb door dit topic de Scoupy app ook weer gedownload, had 'm eerder ook maar ik vond er niet echt leuke aanbiedingen tussen staan maar nu zijn er toch weer leuke dingen bij zag ik!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 17:18

Aranel schreef:
Alwiene schreef:

Heb je een link naar dat artikel of weet je om wat voor producten het gaat? :)

Ik heb door dit topic de Scoupy app ook weer gedownload, had 'm eerder ook maar ik vond er niet echt leuke aanbiedingen tussen staan maar nu zijn er toch weer leuke dingen bij zag ik!

Even op Facebook kijken van Bouwhal Zwolle. Bericht van ik geloof 13 oktober.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 19:50

Alwiene schreef:

Kleine verbetering; niet van de Op=Op voordeelshop. Maar van voordeeldrogisterij.nl :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 22:54

MarJon schreef:
Alwiene schreef:

Kleine verbetering; niet van de Op=Op voordeelshop. Maar van voordeeldrogisterij.nl :)

Je hebt helemaal gelijk. Ik zag t vanmiddag langsschieten toen ik t artikel terugzocht en dacht HUH? Maar had op dat moment totaal geen tijd om het verder uit te zoeken en daarna niet meer aan gedacht. Ach nou ja, t idee bevalt me in ieder geval, goedkope spullen nóg goedkoper haha. Maar bedankt voor je aanvulling!

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 10:37

Bij scoupy kun je nu je spaarkaart inwisselen voor 100% cashback.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 10:42

Hi! Als het mag wil ik graag hier meelezen en vooral om wat meer te leren over slim boodschappen doen. Mijn vriend en ik wonen samen met 2 katten en ik heb zelf het idee dat wij best wat kunnen besparen aan onze boodschappen kosten.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 10:48

Welkom! :D

Waar denk je dat het nu 'fout' gaat?

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 11:35

Wij zijn allebei eigenlijk totaal niet prijsbewust, kopen wat we willen en gaan alleen naar de Jumbo. Zijn niet van plan om alle supermarkten af te gaan rijden, maar jumbo, AH en Lidl zijn voor ons om de hoek en volgens mij heeft de AH vaak wel mooiere aanbiedingen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 11:51

De vegetarische frikandellen waren geslaagd :j
Afbeelding
Alleen jammer dat er zo weinig in een pak zitten voor een belachelijk hoge prijs. Ik was dus blij met de scoupy actie!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 12:16

Die hebben wij ook in de vriezer liggen ben benieuwd

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 12:44

JorisDy schreef:
Wij zijn allebei eigenlijk totaal niet prijsbewust, kopen wat we willen en gaan alleen naar de Jumbo. Zijn niet van plan om alle supermarkten af te gaan rijden, maar jumbo, AH en Lidl zijn voor ons om de hoek en volgens mij heeft de AH vaak wel mooiere aanbiedingen.

Wij doen voor 2 mensen boodschappen voor 50 euro per week inclusief koopzegels en besparen nergens op. En we doen alleen bij de ah boodschappen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 12:51

De Jumbo is huer verbouwt. Mijn God wat een grote winkel! Maakt besparen alleen maar moeilijker haha

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:06

Amber_Anne wij zitten rond de €350 per maand en ik wil eigenlijk naar een bedrag van €250.

Volgende week gaan we naar de Albert Heijn :).

Hebben jullie nog tips voor websites waar je budget en simpele recepten kan vinden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:14

Via Google aardig wat!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:18

vec schreef:
De Jumbo is huer verbouwt. Mijn God wat een grote winkel! Maakt besparen alleen maar moeilijker haha

Het voordeel: in een grotere winkel is vaak ook meer keus in huismerk en budget producten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:27

8nnemiek schreef:
vec schreef:

Het voordeel: in een grotere winkel is vaak ook meer keus in huismerk en budget producten :D

Ik zag vooral de verse kant en klaar producten... sprong zo een poke bowl in mijn mandje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:37

Hi dames,
Mag ik mij hier ook melden? Ik maak er vaak een sport :Y) van om zo goedkoop mogelijk uit te zijn met boodschappen. Dus alle tips en truucs zijn welkom :D

p.s. spaart hier iemand de codes van senseo voor bewaarblikken of 2 glazen? Ik heb nog 2 codes liggen.

https://www.senseo.nl/spaaractie

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:38

JorisDy schreef:
Amber_Anne wij zitten rond de €350 per maand en ik wil eigenlijk naar een bedrag van €250.

Volgende week gaan we naar de Albert Heijn :).

Hebben jullie nog tips voor websites waar je budget en simpele recepten kan vinden?

Kijk ook of je goedkopere versies van producten kunt vinden dan die je nu gebruikt. En koop bijvoorbeeld dingen als wc papier in de aanbieding.
Ook doen wij 1 keer per week boodschappen wat heel erg scheelt

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:45

8nnemiek schreef:
De vegetarische frikandellen waren geslaagd :j
[ [url=m/7Zi6BG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleen jammer dat er zo weinig in een pak zitten voor een belachelijk hoge prijs. Ik was dus blij met de scoupy actie!

Die zien er lekker uit! Ik heb de vega kroketten gekozen en die staan hier vanavond op het menu dus ik ben benieuwd.
Maar inderdaad, wat duur hé :oo het is dat Scoupy nu meer dan 50% korting gaf anders zou ik het nevernooit kopen.
Had gisteren ook de Beneful actie van Scoupy meegenomen, vond de hond erg geslaagd :D
Ik kon alleen het Chrystal clear water en de rustipani niet vinden bij mijn Jumbo.

Wat betreft wc papier, wij kopen dat altijd bij de Lidl maar ik heb het idee dat dat ook wel goedkoper moet kunnen.. ik geloof dat Kruidvat wc papier het goedkoopste is? Ik hoef geen schuurpapier trouwens dus dan betaal ik wel liever wat meer :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 13:55

Wat wij vaak doen is 1 keer per week boodschappen op een vaste dag en varieren wekelijks tussen Lidl en AH of tussen Aldi en Jumbo (dit ligt eraan of we hier of elders boodschappen doen) Tussendoor halen we vaak nog wat fruit op de markt. Maar geen grote dingen.

Ik heb de folderapp Reclamefolder op mn telefoon staan hier kijk ik een dag van te voren vaak even op wat er in de aanbieding is bij die 4 supermarkten.
Aan de hand van de aanbiedingen stellen wij een menu samen voor de week. Vaak staan hier 4-5 gerechten op (sommige gerechten maken we genoeg voor 2 dagen).

Als we ons menu samen hebben gesteld dan kijken we wat we daarvan in huis hebben (kruiden, vlees in de vriezer, eventueel overgebleven groeten, pasta's etc) en maken echt een boodschappenlijstje puur daarop gebasseerd.
Deze vullen we dan aan met producten zoals melk en brood.

Dan kijken we naar de Kruidvat en op=op folder en als daar echt iets in de aanbieding is wat betreft shampoo dan nemen we 2 of 4 flessen als het veel scheelt.
Ik koop ook alleen maar 1+1 gratis en niet 2e voor de helft van de prijs.
Dit scheelt echt mega aan het einde van de balansstreep.

Wij hebben dan een stelregel dat we voor maximaal 5,- per week onnodige producten mogen kopen.
Leuk waxinelichthouder bij de action, A-merk ijsjes, extra lekkere wijn die toevallig niet in de aanbieding is.

Einde van de streep is dat wij met zijn 2-en maximaal 80,- per week kwijt zijn (dit is incl. 5,- voor hebbedingetjes)

Is dit herkenbaar?
Hoe doen jullie dat?