gohya schreef:Sneeuw is ook voor jou Veulen.Hier is het droog en helemaal niet koud.Wel helemaal grijs.Jeej Dat is pas een mooi verjaardagskado.Wie nog twijfelt trouwens of het klopt. De pluim lijkt redelijk eenduidig tot en en met de 23ste:
Net even met mn kleine grote puppy gelopen.Die besloot wakker te worden, precies in de regen! Zeiknat wij beiden.
Het valt hier op het moment wel ff mee in Zaandam. Hoop echt dat de sneeuw nog ff weg blijft. Al ben ik de harde wind en regen ook wel zat.
Ik dacht dat wij een redelijk droog dagje kregen vandaag , beetje jammer dat het dan als nog met bakken uit de lucht moest komen
Dacht ik ook. Als ze dit droog noemen durf ik niet te denken aan de hoeveelheid regen die morgen en donderdag gaat vallen
Hier bijna heel de dag droog geweest op een klein miezerbuitje en een losse bui na.Nu regent het pas echt.
Meliaforever schreef:Zucht. Ben klaar met dit weer. Sowieso die wind ben ik zat.En dan gaat het vanavond pas echt stormen..Liever eerst die regen weg dan kan die wind de boel nog even opdrogen