Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MissCharlie schreef:Hoe bedoel je Kloesje? Storytel kun je sowieso alleen maar via de app gebruiken.
De app kan je dus op een Android e-reader installeren. Een boek downloaden in de app maakt hem offline beschikbaar maar je moet nog steeds de app openen en hem daar in de reader lezen.

MuSLi schreef:Ik kom hier ook weer eens een berichtje plaatsen. Mijn Kobo Aura Edition 2 heeft nu toch echt het loodje gelegd. Volgens mij is hij 7/8 jaar meegegaan, dus ik klaag niet
Maar nu wil ik dus wel op zoek naar een nieuwe. Ik heb een Kobo abonnement bij Bol. Dus ik wil daar wel graag rekening mee houden. Welke e-reader zouden jullie op dit moment tippen om te kopen? Ik lees alleen boeken voor fun, maak geen aantekeningen, onderstreep niks en hoef geen vertalingsmogelijkheden of aanverwante opties te hebben...
petitparis schreef:MuSLi schreef:Ik kom hier ook weer eens een berichtje plaatsen. Mijn Kobo Aura Edition 2 heeft nu toch echt het loodje gelegd. Volgens mij is hij 7/8 jaar meegegaan, dus ik klaag niet
Maar nu wil ik dus wel op zoek naar een nieuwe. Ik heb een Kobo abonnement bij Bol. Dus ik wil daar wel graag rekening mee houden. Welke e-reader zouden jullie op dit moment tippen om te kopen? Ik lees alleen boeken voor fun, maak geen aantekeningen, onderstreep niks en hoef geen vertalingsmogelijkheden of aanverwante opties te hebben...
Goedkoopst/makkelijkst: Kobo Clara. Denk dat als je naar een android reader gaat je duurder uit gaat komen.
manzano schreef:Tja zoveel modellen heeft Kobo niet dus denk dat je die snel vergeleken hebt op hun site.
Ben ff naar winkel gegaan en vond de Libra veel fijner in de hand dan de Clara dus daarom die gekozen. Is heel persoonlijk natuurlijk.
manzano schreef:Tja zoveel modellen heeft Kobo niet dus denk dat je die snel vergeleken hebt op hun site.
Ben ff naar winkel gegaan en vond de Libra veel fijner in de hand dan de Clara dus daarom die gekozen. Is heel persoonlijk natuurlijk.
mijn man heeft inmiddels ook 5 jaar een pocketbook
xxxmh schreef:Snoraly schreef:Omg zie dat Kobo nu hun eigen draadloze page turner heeft
Waar zie je dat?