Mijn Pc was gecrasht, en is helemaal opgeschoond door iemand van het computerbedrijf. Mar nu staat er boven in mijn beeldscherm geen msn logo meer met hoeveel er online zijn (naast het vakje waar je de internetpagina intypt) Slepen wil niet, iemand een idee hoe ik dat er weer krijg?
Is dit topic ook voor hotmail? Dan heb ik even een vraagje want op een of andere manier staat de tijd niet goed. Het lijkt nu alsof mailtjes 2 uur eerder verstuurd zijn dan ze daadwerkelijk zijn. Maar ik kan niet vinden waar je de tijd kunt veranderen
Ik heb op school met webmessenger altijd een andere naam dan thuis. Daar heet ik Dees (L) Thuis heb ik een lange naam en is altijd goed. Nu staat er op ijn msn scherm gewoon mijn goede naam.
Maar in de gesprekken staat Dees (L) hoe kan dit dan ?
Ik heb Live Messenger hier opnieuw geïnstalleerd, maar hij wil mijn muziek niet meer weergeven als persoonlijke boodschap. De functie staat ook degelijk aan, maar er staat "de nummers waar ik in Windows Media Player naar luister als persoonlijk bericht laten zien." en ik luister met iTunes. Vroeger had ik hier nooit last van en werd mijn muziek gewoon altijd weergegeven. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Dan moet je bij iTunes ook een vakje aanvinken Bij iTunes weet ik niet waar het precies staat. Maar bij Windows Media Player is het zo: Nu Afspelen > Invoegtoepassingen > Overige > Muziek plugin voor Windows Live Messenger.