veneri schreef:Waar bestellen jullie het originele middel en de accesoires van Dreame? In hun webshop is alles steeds uitverkocht.
Wil wel zeker weten dat ik alles origineel heb.
Bij Dreame zelf.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
veneri schreef:Hoe laten jullie de dreame de plattegrond maken? Met alle meubels op hun plek, zodat hij daar standaard omheen gaat?
Of juist met een zo leeg mogelijke ruimte?
Wij verplaatsen de hondenmand en salontafels of stoelen dagelijks wel iets, en hebben het liefst dat hij alles meeneemt wanneer er niks staat.maar moet je daarvoor de plattegrond laten maken in een zo leeg mogelijke kamer,of ziet hij venzelf dat hij er dit keer wel door kan als de tafeltjes er niet staan op dat moment?
veneri schreef:Hoe laten jullie de dreame de plattegrond maken? Met alle meubels op hun plek, zodat hij daar standaard omheen gaat?
Of juist met een zo leeg mogelijke ruimte?
Wij verplaatsen de hondenmand en salontafels of stoelen dagelijks wel iets, en hebben het liefst dat hij alles meeneemt wanneer er niks staat.maar moet je daarvoor de plattegrond laten maken in een zo leeg mogelijke kamer,of ziet hij venzelf dat hij er dit keer wel door kan als de tafeltjes er niet staan op dat moment?
Niqui schreef:Ik lees dat sommige mensen hun robots ter reparatie aanbieden. Ik wil daarom nog een keer deze tip meegeven:
Als je bij Amazon koopt, dan wordt hij over het algemeen niet gerepareerd, maar krijg je binnen de garantieperiode je geld terug als hij stuk is.
Dat is een groot voordeel t.o v. de andere aanbieders. Wij waren onze Dreame maanden kwijt toen hij gerepareerd moest worden.
Barbabientje schreef:Overigens krijg je vaak bij Bol.com je aankoopbedrag terug, wat Soms niet altijd hetzelfde is als je dan nieuwe wil kopen