Robotstofzuiger met huisdieren?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 18:39

veneri schreef:
Waar bestellen jullie het originele middel en de accesoires van Dreame? In hun webshop is alles steeds uitverkocht.
Wil wel zeker weten dat ik alles origineel heb.

Bij Dreame zelf.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 19:02

veneri schreef:
Hoe laten jullie de dreame de plattegrond maken? Met alle meubels op hun plek, zodat hij daar standaard omheen gaat?
Of juist met een zo leeg mogelijke ruimte?
Wij verplaatsen de hondenmand en salontafels of stoelen dagelijks wel iets, en hebben het liefst dat hij alles meeneemt wanneer er niks staat.maar moet je daarvoor de plattegrond laten maken in een zo leeg mogelijke kamer,of ziet hij venzelf dat hij er dit keer wel door kan als de tafeltjes er niet staan op dat moment?

Wij hebben een budget dreame. Plattengrond gemaakt met stoelen op de grond omdat die er bijna altijd staan. Gisteren stoelen op tafel gezet, toen ging die netjes onder de tafel door. Helpt dat?

Bij ons wordt die enkel beneden gebruikt en heb daar al 1.5 week (sinds qe hem hebben) geen stofzuiger meer gebruikt! Echt heerlijk zoveel tijd over

Diddykong

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 19:17

veneri schreef:
Hoe laten jullie de dreame de plattegrond maken? Met alle meubels op hun plek, zodat hij daar standaard omheen gaat?
Of juist met een zo leeg mogelijke ruimte?
Wij verplaatsen de hondenmand en salontafels of stoelen dagelijks wel iets, en hebben het liefst dat hij alles meeneemt wanneer er niks staat.maar moet je daarvoor de plattegrond laten maken in een zo leeg mogelijke kamer,of ziet hij venzelf dat hij er dit keer wel door kan als de tafeltjes er niet staan op dat moment?

Tijdens het schoonmaken, maakt hij ook steeds een plattegrond/past het aan. Op zich gaat hij onder mijn eettafel met stoelen door, maar het is dan wel vrij krap. De ene keer heb ik de stoelen op tafel, de andere keer staan ze er nog. De robot past zich steeds aan aan de situatie hoe het dan is. Nu moet hij bijv om de kerstboom heen en staat de prullenbak anders. Dus dat 'ziet' hij. Ook is de ene x de deur naar de gang dicht, maar staat hij open gaat hij daar weer gewoon heen.

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:00

Ik lees dat sommige mensen hun robots ter reparatie aanbieden. Ik wil daarom nog een keer deze tip meegeven:

Als je bij Amazon koopt, dan wordt hij over het algemeen niet gerepareerd, maar krijg je binnen de garantieperiode je geld terug als hij stuk is.

Dat is een groot voordeel t.o v. de andere aanbieders. Wij waren onze Dreame maanden kwijt toen hij gerepareerd moest worden.

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:07

Niqui schreef:
Ik lees dat sommige mensen hun robots ter reparatie aanbieden. Ik wil daarom nog een keer deze tip meegeven:

Als je bij Amazon koopt, dan wordt hij over het algemeen niet gerepareerd, maar krijg je binnen de garantieperiode je geld terug als hij stuk is.

Dat is een groot voordeel t.o v. de andere aanbieders. Wij waren onze Dreame maanden kwijt toen hij gerepareerd moest worden.

Bij Bol doen ze dit ook.

Barbabientje

Re: Robotstofzuiger met huisdieren?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:18

Tegenwoordig bij veel bedrijven; nieuwe geven is goedkoper en sneller dan repareren.

Overigens krijg je vaak bij Bol.com je aankoopbedrag terug, wat Soms niet altijd hetzelfde is als je dan nieuwe wil kopen

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:10

Barbabientje schreef:
Overigens krijg je vaak bij Bol.com je aankoopbedrag terug, wat Soms niet altijd hetzelfde is als je dan nieuwe wil kopen

Als je na een jaar je geld terugkrijgt, dan is er vaak weer een betere die je voor hetzelfde bedrag kunt kopen. Zeker tijdens Black Friday of de Prime Days van Amazon..

Barbabientje

Re: Robotstofzuiger met huisdieren?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:37

Zeker waar, maar als daar half jaar tussen zit ga ik daar niet op wachten :+