8nnemiek schreef:Wij verbruiken in de zomer zo'n 2 tot 3 kuub per maand. Daar zit je al vrij snel aan als de verwarming een paar uur lang volop draait volgens mij.
Ja als je een warme zomer maand neemt wel inderdaad.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrie schreef:Mijn man heeft gisteren blijkbaar de cv een paar uur aan gehad. Ik schrok me kapot toen ik in de Greenchoice app keek vanmorgen. In 1 dag gas gebruikt voor een maand
8nnemiek schreef:Wij verbruiken in de zomer zo'n 2 tot 3 kuub per maand. Daar zit je al vrij snel aan als de verwarming een paar uur lang volop draait volgens mij.
verootjoo schreef:8nnemiek schreef:Wij verbruiken in de zomer zo'n 2 tot 3 kuub per maand. Daar zit je al vrij snel aan als de verwarming een paar uur lang volop draait volgens mij.
Maar dan vergelijk je een zomermaand met een herfstmaand, die vergelijking gaat niet op.
Wij verbruiken in januari ook 10x zoveel als in juli. Dan zeg je toch ook niet in 1 dag de hele maand verstookt
Dan moet je het vergelijken met die maand een jaar terug ofzo.
Spenk schreef:Daar zijn je maandbedragen nou ook op gebaseerd. Een gemiddelde. In de zomer verbruiken wij misschien een paar tientjes energie hooguit. In de winter veel meer.
verootjoo schreef:8nnemiek schreef:Wij verbruiken in de zomer zo'n 2 tot 3 kuub per maand. Daar zit je al vrij snel aan als de verwarming een paar uur lang volop draait volgens mij.
Maar dan vergelijk je een zomermaand met een herfstmaand, die vergelijking gaat niet op.
Wij verbruiken in januari ook 10x zoveel als in juli. Dan zeg je toch ook niet in 1 dag de hele maand verstookt
8nnemiek schreef:Bij mij is het nu 19 graden, dus nog goed te doen zonder kachel.
Ik heb gisteren een infrarood paneel gekocht. Kort even getest, maar dat doet toch wat minder dan wat ik er van gehoopt had. Maar misschien voel je dat ook pas als het echt koud wordt.
8nnemiek schreef:Ja precies, ik zou ook verwachten dat je alleen naar het wattage moet kijken. Vandaar ook dat ik gewoon de goedkoopste versie van 700 W heb gekocht
Bo_Y schreef:8nnemiek schreef:Wij verbruiken in de zomer zo'n 2 tot 3 kuub per maand. Daar zit je al vrij snel aan als de verwarming een paar uur lang volop draait volgens mij.
Ja als je een warme zomer maand neemt wel inderdaad.