Vandaag is ook alvast zand uitgegraven en gestort voor een pad naar de wei
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zie mezelf al staan met nog 1 laars aan en sok in de blup

waar ik dus dankbaar gebruik van maak
MarjanB schreef:Ja de wei is nog mooi qua gras wat wel goed uit komt na kaatje dr zandkoliek.
Ze komen nu vrij snel al naar huis maar wil ivm meelezers nog niet teveel kwijt. Sinds kaatje dr koliek is de staleigenaar ineens boos op me.. terwijl ik niks geks heb gezegd. Heb alleen via de Facebook van stal mensen op de hoogte gehouden toen ze op de kliniek stond. Volgens hen heb ik voor onrust op stal gezorgd waardoor iedereen ineens bezig ging met zandkuren. Heb nooit ergens gezegd dat t door het stalmanagement zou komen oid. Baal er enorm van want heb er echt met veel plezier gestaan

ze waren wat onderdelen vergeten. Gelukkig konden ze ze brengen en hebben ze geholpen om ze in elkaar te zetten. Ook t hooi en stro opgestapeld (gisteravond trailer vol gehaald)

ik wilde even wat uit een oude paardenstal pakken dus ik klim over het muurtje, voet glijd weg in het gat van de trog… nou ik kreeg m’n voet er niet meer uit en ik bungelde op de rand waar ik op beland was met m’n andere voet in de lucht
dus hij heeft m’n schoen uit gedaan en toen kreeg ik m’n voet er pas uit. Hij vraagt zich vaker af hoe ik dingen voor elkaar krijg… ik soms ook
nu mooie zere plekken op m’n benen denk dat ik nog wel bont en blauw wordt
(ik heb wel vaker rare acties, vriendlief kijkt al niet meer gek op) in ons vorige huis stootte ik m’n teen, landde met m’n andere voet voor op m’n tenen waardoor die dubbel klapten en ik een snoekduik richting een spachtelputz muur maakte. Ik hoorde naar een paar tellen heel vertwijfeld schaaaat van beneden. Ik stikte van het lachen dus hij dacht dat ik moest huilen dus kwam als een gek naar boven gerend