Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PSvanLot schreef:_San87_ schreef:Ik heb wel nog een dingetje. Hoe houd ik mijn witte wasgoed wit, en dan met name de hoeslakens...
Uiteindelijk wordt het smoezelig, vooral op de plek waar geslapen wordt (zweten e.d..). Ik moet nu bijna ieder half jaar nieuwe lakens kopen, wil ik t fris hebben.
Ik was het witte goed met een wasmiddel voor witte was en een scheut azijn op 60 graden. De lakens zijn 100% katoen.
Iemand? Help.
Steradent, van die kunstgebit tabletjes. Twee erbij en je was blijft mooi.
_San87_ schreef:Ik heb wel nog een dingetje. Hoe houd ik mijn witte wasgoed wit, en dan met name de hoeslakens...
Uiteindelijk wordt het smoezelig, vooral op de plek waar geslapen wordt (zweten e.d..). Ik moet nu bijna ieder half jaar nieuwe lakens kopen, wil ik t fris hebben.
Ik was het witte goed met een wasmiddel voor witte was en een scheut azijn op 60 graden. De lakens zijn 100% katoen.
Iemand? Help.
Giolli schreef:Dit topic gaat lekker met alle tips![]()
Ik heb gister voor het eerst een bestelling gedaan op Luxplus en o.a het hele Pink Stuff assortiment gekocht![]()
Bij 123schoon heb ik toch de scrubdaddy en houder gekocht. Komt vandaag al binnen! Ben heel benieuwd.
_San87_ schreef:Ik heb wel nog een dingetje. Hoe houd ik mijn witte wasgoed wit, en dan met name de hoeslakens...
Iemand? Help.
Absolem schreef:Ik heb een eengezinswoning. Heb twee jaar lang gepoetst bij andere mensen thuis. En ik was vroeger in m'n eigen huis altijd een neuroot.
Nu ben ik alleenstaand. Heb een kleine van zes weken een paard en een hond. En geen auto. Dus schoonmaken is een rampenplan. Ook omdat ik vaak geen energie er meer voor heb. Eens per week dweil ik. En ik probeer om de dag te stofzuigen ivm de kleine. Verder schiet het afstoffen er nogal eens bij in. Ik heb kortgeleden wel mijn gordijnen afgehaald en gewassen ik was best trots op mezelf
Maar meestal als mijn huis helemaal schoon is. Kan ik er welgeteld drie uur van genieten voor ik weer denk nu moet ik alweer stofzuigen.
Over een paar maanden komt er hier dus mooi een roomba in huis die de boel een beetje mag bijhouden.
PSvanLot schreef:Volgens mij heb ik er ook van de Action. Heb ze allemaal ooit gekregen denk ik, kan me niet herinneren dat ik ze ooit zelf gekocht heb.
Ik moet nu nog zoeken naar goede geurstokjes voor op de wc. Had er van de Action en die hadden echt een super geur. Nu andere en die ruiken gewoon naar niks.
Wil geen dure stokjes zetten, we komen maar zo weinig op de wc