Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
senna21 schreef:Dilan93 schreef:Ik zaai ze ook allemaal zelf als ik niet kan ruilen. Enige dat ik echt niet lust aan groenten zijn zuurkool en augurk. Maar die zitten geloof ik niet bij de moestuintjes
Mocht iemand ooit zuurkoolplantjes vinden, kun je gelijk in het wereldnieuws.
Dat zou een unicum zijn
Spoiler:
Zuurkool is ingemaakte witte kool en zure augurken zijn ook ingemaakt

dus die moeten even wachten. 
Caira schreef:xPareltje schreef:Hier in de buurt zijn de moestuintjes al ruim 1 week helemaal niet meer leverbaar want ik had er nog tegoed. Vandaag heel veel op en neer gecrosst maar helemaal niks meer, zo ontzettend verdrietig
Als ik de doos heb wil ik best wat opsturen

EedihcrO schreef:Hier ook een paar over. 5 geloof ik. Ik heb nu alles wel gezaaid wat ik gezaaid wilde hebben.
Hier ook een courgette die de pot uit groeit.
[ [url=m/nqbXRY.jpg]Afbeelding[/url] ]
@Rockwitch, ik woon in Rijen, mocht je interessen hebben. En anders wil ik ook de zaadjes wel opsturen naar de liefhebben. Alleen de zaadjes zal voor 1 postzegel wel kunnen lijkt me.

dan blijven ze bij elkaar EedihcrO schreef:Hier ook een paar over. 5 geloof ik. Ik heb nu alles wel gezaaid wat ik gezaaid wilde hebben.
Hier ook een courgette die de pot uit groeit.
[ [url=m/nqbXRY.jpg]Afbeelding[/url] ]
@Rockwitch, ik woon in Rijen, mocht je interessen hebben. En anders wil ik ook de zaadjes wel opsturen naar de liefhebben. Alleen de zaadjes zal voor 1 postzegel wel kunnen lijkt me.