Echt hele erge tips staan erin.
Als je een gat in je schoen hebt, doe er een sticker op dan gaat hij nog een maand mee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wiske2 schreef:Kennen jullie het vrekkenboekje? Met tips als elke dag op je werk, tussen de middag voor je naar huis gaat , smiddags en voor je naar huis gaan naar het toilet gaan, bespaard water en toiletpapier![]()
![]()
![]()
![]()
Als je een gat in je schoen hebt, doe er een sticker op dan gaat hij nog een maand mee.
Wiske2 schreef:Kennen jullie het vrekkenboekje? Met tips als elke dag op je werk, tussen de middag voor je naar huis gaat , smiddags en voor je naar huis gaan naar het toilet gaan, bespaard water en toiletpapier![]()
![]()
![]()
![]()
idinn schreef:Ja die €35 broeken gaan altijd kapot daar waar je niet kan doen alsof het mode is
Is het niet: mijn baas wil me niet meer betalen, dus ik sscheit in de baas zijn tijd op werk?Bespaard je ook direct wc papier..
Faelynn schreef:Wiske2 schreef:Kennen jullie het vrekkenboekje? Met tips als elke dag op je werk, tussen de middag voor je naar huis gaat , smiddags en voor je naar huis gaan naar het toilet gaan, bespaard water en toiletpapier![]()
![]()
![]()
![]()
Staan hier ook tips in hoe je een gat heelt in een broek zodat die langer mee gaat?![]()
Vorige week uit 2 van mijn 3 broeken gescheurd, de ene een gat bij het kruis, de andere knapte de rits/gulp kapot, maar die dingen kosten €35 per stuk, dat word weer flink sparen en wachten tot de winkels open zijn. Tot die tijd loop ik nu dus met lange truien en gesloten benenOf als ik geluk heb is de enige nog wel hele broek uit de was, al zitten daar weer witte verfvlekken in, dus die mag ook wel een keer vervangen worden, maar hij is tenminste wel heel
een week of 3 terug ook de zolen van mijn laarsjes gelijmd, de hele onderkant begon los te laten, bizonkit deed hier voor wonderen
VanHuisUit schreef:Ik heb beeld hahaha![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik een poos op een woning heb gewerkt (gehandicaptenzorg) en daar aten we altijd met de bewoners mee. Nou dat scheelde echt wel. En vroegah toen ik als student in de horeca werkte, was het ook altijd zo dat we mee konden eten, was echt super!
Bij mijn huidige werk is dat allemaal helaas niet zo![]()
Vandaag mijn salaris binnenen weer flink wat aan de kant kunnen schuiven / herverdeeld / etc. Doel deze maand is én te sparen én te zorgen dat ik niet meer die laatste week zo enorm op de laatste Euro's hoef te letten. Is deze maand redelijk gegaan, maar dat kwam ook doordat ik mijn wagen had verkocht, ja dan is het niet zo lastig. Maar zonder die verkoop was het wel heel krapjes geweest eerlijk gezegd
![]()
Maar een prima start van de nieuwe maand, alle rekeningen zijn betaald, credit card staat op 0, dus we gaan er weer voor
Zonnebloem92 schreef:Mag ik even klagen trouwens?
Wij zijn waarschijnlijk opgelicht voor 35.000 euro, dit betekend geen auto en dag spaargeld. Heb er flink slapeloze nachten van.
Daarbij heb ik het totaal niet naar mijn zin op mijn werk en loop ik met mijn merrie al vanaf oktober bij de kliniek=(
Zonnebloem92 schreef:Ja echt flink zuur. Mijn man is wat naïever en denkt dat het nog goed komt, ik heb aangegeven aan mijn man(hij heeft contact met hem) dat hij komende week nog heeft om te zorgen dat de auto hier komt en ik anders stappen ga ondernemen.
Denk dat ik dan eerst even advies ga vragen bij Rechtsbijstand over wat ik kan doen.
Echt ellende dit!