Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Ik kan echt intens genieten van je verhalen. Wat zou ik graag een tijdje meedraaien, haha!
Wat ik zou willen veranderen? Weg hier. Nederland is veel te druk, continue druk uit de maatschappij, we moeten presteren, je moet een goede baan, hoge opleiding, groot huis, mooie auto... niet mijn ding.
Heb me altijd heerlijk vermaakt in Canada en hoop terug te kunnen gaan daarheen.
maras schreef:Mijn ervaring is eigenlijk niet dat we moeten presteren of een groot huis, grote auto moeten hebben en zo druk vind ik het eigenlijk ook nog niet in Nederland maar misschien is dat net waar je woont? Wat ik het leuke aan het leven in Nederland vindt is dat er altijd wel iemand is die mee wil wandelen, paardrijden, shoppen of een terrasje wil pakken, gewoon een fijn sociaal leven met veel vrienden en niet al teveel werken. Dus ik wil liever niets veranderen maar ik lees graag mee met jullie avonturen
maras schreef:Mijn ervaring is eigenlijk niet dat we moeten presteren of een groot huis, grote auto moeten hebben en zo druk vind ik het eigenlijk ook nog niet in Nederland maar misschien is dat net waar je woont? Wat ik het leuke aan het leven in Nederland vindt is dat er altijd wel iemand is die mee wil wandelen, paardrijden, shoppen of een terrasje wil pakken, gewoon een fijn sociaal leven met veel vrienden en niet al teveel werken. Dus ik wil liever niets veranderen maar ik lees graag mee met jullie avonturen
TheaD schreef:8nnemiek: Wat een geweldig planLijkt mij heel spannend om op een boot te wonen. Dan is ons huis (45m2)denk ik groot qua oppervlakte in vergelijking met de boot, of niet? Zou je dan niet missen dat je geen tuin meer hebt?
maras schreef:Mijn ervaring is eigenlijk niet dat we moeten presteren of een groot huis, grote auto moeten hebben en zo druk vind ik het eigenlijk ook nog niet in Nederland maar misschien is dat net waar je woont?