Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesR schreef:Heerlijke foto-reeks weer!
Wat een maffe bolletjes zo haha! Maar hopelijk gaan jullie er veel profijt van hebben!
Rijbak begint al aardig kaal te worden! Jouw paarden doen harden hun best dan die van mij toenEn heerlijk, jullie uitrijgebied!
Brego wel echt hele grappige fase zo nu het langzaam een lange slungel aan het worden is, maar dan wel echt van die typische puppy floof op zijn hoofd
rocymax schreef:Wat een gave fotos, mooie dieren heb je hoor!!
Xanthippe schreef:Wat een heerlijke update weer, en die Brego
Spouwmuurisolatie hebben wij ook laten doen, nu zo'n 3j geleden. We vinden nog steeds af en toe bolletjes
Bloemmeke schreef:Wat een ontzettend mooie foto's van je paardenvriendjes! En wat ziet Brego er ook weer tip top uit!
xPabloBokt schreef:Goh ik volg al een tijdje maar zie nu pas dat jullie in Zundert wonen. Ik zit zelf in Breda op school dus ben gewoon vlakbij
Wat een droomplekje wordt dit, prachtig!
Prairy schreef:Haha, die kop van Brego![]()
Zou bijna zeggen, dat lijkt op mijn kuifhoenkip (voorbeeld, heb zo even geen goede foto).
[ [url=m/6kyOp6.gif]Afbeelding[/url] ]
Siggislief schreef:xXutopiaXx Heb je geen geiten? Lijkt net of er van die geiten keutels in de muren is gespoten.
Gimme_Joy schreef:Ik kon je topic nu pas tegen![]()
Maar ik volg! Wat een héérlijk plekje hebben jullie daar zeg!![]()
![]()
Kom maar door met die foto's! Het zal straks in de herfst (en de winter) ook wel wat mooie plaatjes opleveren!
Morpheus81 schreef:Dat huisje is echt mega-uber-super schattig! Dat model en die schuine planken. Echt verliefd en jaloers op.
Lampje maakt het inderdaad helemaal af. Top!
Meteen zin om om ook ons niet-helemaal-standaard-model-maar-echt-niet-zo-leuk-als-die-van-jullie-stalletje in de carboleum te zetten. Zal hij ook wel van opknappen. Maar ik mag nog niet. Er staan nog heel veel klussen boven dat klusje op de lijst...meh….
Slmt9 schreef:Wat een nare plekmesitran honingzalf vind ik altijd het wondermiddel van de kleinste tot de grootste wonden.
Mooi plekkie voor de nijntjes (staat daar nou een kattenbak in? Ik heb echt nul verstand van konijnen hoor)