Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarliesR schreef:Heerlijke foto-reeks weer!
Wat een maffe bolletjes zo haha! Maar hopelijk gaan jullie er veel profijt van hebben!
Rijbak begint al aardig kaal te worden! Jouw paarden doen harden hun best dan die van mij toenEn heerlijk, jullie uitrijgebied!
Brego wel echt hele grappige fase zo nu het langzaam een lange slungel aan het worden is, maar dan wel echt van die typische puppy floof op zijn hoofd
Haha gisteravond vonden we het al verrassend lekker warm nog binnen, zonder dat de verwarming aan had gestaan en terwijl het buiten al goed koud aan het worden is 's avonds 
Maar gebruiken ze wel lekker om in te mesten... ruimt zo makkelijk op

rocymax schreef:Wat een gave fotos, mooie dieren heb je hoor!!

Xanthippe schreef:Wat een heerlijke update weer, en die Brego
Spouwmuurisolatie hebben wij ook laten doen, nu zo'n 3j geleden. We vinden nog steeds af en toe bolletjes

Bloemmeke schreef:Wat een ontzettend mooie foto's van je paardenvriendjes! En wat ziet Brego er ook weer tip top uit!
Haha ja, hij vond het zelf niet zo leuk, en ik dus ook niet
Maar het resultaat mag er zijn, en een lekker kauwbot na afloop doet wonderen

xPabloBokt schreef:Goh ik volg al een tijdje maar zie nu pas dat jullie in Zundert wonen. Ik zit zelf in Breda op school dus ben gewoon vlakbij
Wat een droomplekje wordt dit, prachtig!
Leuk 

Prairy schreef:Haha, die kop van Brego![]()
Zou bijna zeggen, dat lijkt op mijn kuifhoenkip (voorbeeld, heb zo even geen goede foto).
[ [url=m/6kyOp6.gif]Afbeelding[/url] ]
Siggislief schreef:xXutopiaXx Heb je geen geiten? Lijkt net of er van die geiten keutels in de muren is gespoten.
Of konijnenkeutels.... Gimme_Joy schreef:Ik kon je topic nu pas tegen![]()
Maar ik volg! Wat een héérlijk plekje hebben jullie daar zeg!![]()
![]()
Kom maar door met die foto's! Het zal straks in de herfst (en de winter) ook wel wat mooie plaatjes opleveren!
Leuk dat je ons nu toch hebt gevonden en blijft volgen
Ik verwacht ook mooie plaatjes straks bij de andere seizoenen
Begint nu al aardig herfstig te worden, hier en daar een paddenstoel.. heerlijk 

De zaterdagochtend begon zoals elke ochtend: met (on)geduldig op hun ontbijt wachtende paarden 

We zijn wezen kijken bij dit hoopje schatjes

Dus blijven twee chocobruintjes over... tja.....
Dus we kijken wel op het moment van ophalen, welke er bij de blauwe in de buurt zit, dan zijn dat vast vriendjes
Nemen we die mee
Nog een mooi bruintje bij de knappe mama 

Favoriet bij onze Flitser 

Wat is het toch een scheetje.... 

Dus heb ik haar eens lekker onder handen genomen 

Ze was totaal niet bang voor het spray-geluidje
En d'r vachtje weer even ontsmerigd
Allemaal... voor NIETS! 

Tijdens het etentje lekkere nieuwe biertjes ontdekt 

Blij mee!
Morpheus81 schreef:Dat huisje is echt mega-uber-super schattig! Dat model en die schuine planken. Echt verliefd en jaloers op.
Lampje maakt het inderdaad helemaal af. Top!
Meteen zin om om ook ons niet-helemaal-standaard-model-maar-echt-niet-zo-leuk-als-die-van-jullie-stalletje in de carboleum te zetten. Zal hij ook wel van opknappen. Maar ik mag nog niet. Er staan nog heel veel klussen boven dat klusje op de lijst...meh….
En lelijk en lek enzo... zat eerst te denken aan (kunststof) riet, maar da's nogal prijzig
Wat zou nog meer leuk zijn, passend bij de schattigheid van het huisje? Maar wat meer betaalbaar? 
Even met de nieuwe DA gebeld en die kwam gelijk langs! Spuitje gekregen en wat instructies voor 't wondje.. tis niet groot, maar wel erg lelijk, daarom foto's ook even in spoiler..
Mijn beste gok is dan toch de slowfeeder...
Lekker een hoop koelen vanavond..
Zo ver mogelijk het hokje geprobeerd af te krijgen... In de loop van de week zal het meer afkomen, omdat dan alle bestelde spulletjes binnen zullen komen 

mesitran honingzalf vind ik altijd het wondermiddel van de kleinste tot de grootste wonden. 
Slmt9 schreef:Wat een nare plekmesitran honingzalf vind ik altijd het wondermiddel van de kleinste tot de grootste wonden.
Mooi plekkie voor de nijntjes (staat daar nou een kattenbak in? Ik heb echt nul verstand van konijnen hoor)

Ik doe elke avond een prop verse hooi in de kakbak erbij.