Ik gebruik zo eentje:
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar hij doet heel lang met 'n lading!
tjiftjaf schreef:Ik heb er ook even over nagedacht er zo eentje te kopen maar mijn water is nu al snel opgewarmd door de zon. Wat heb je er voor betaald? Ik zie zoveel prijsverschillen.
. Deze verkochten ze ergens anders ook voor €80 maar ook die waren uitverkocht dus toch heel blij dat we deze nog hebben kunnen vinden
Het leek op een UFO landingsplaats.tjiftjaf schreef:MoppieFilou schreef:Als je een solarzeil op je zwembad hebt liggen, moet dat andere er dan nog bij over?
Dat kan maar dan warmt hij natuurlijk niet snel op. De solarcover heb ik er nu alleen op liggen. Als ik het zwembad een week of zo niet gebruik dan doe ik pas het gewone zeil er op.
tjiftjaf schreef:Bij mij werkt het echt goed. Als de zon schijnt scheelt het zo maar een graad of 3 á 4 op een dag. Mijn zwembad heeft ca 9000 liter.
In de nacht koelt het natuurlijk wel iets af maar door de cover minder snel natuurlijk.
Ik had per ongeluk mijn solar cover op het gras uitgestald. Na een paar uur was al mijn gras er onder verbrandt.
Mijn zwembad is wel bijna 13.000 liter maar zal toch wel iets helpen dan vermoed ik! pmarena schreef:Ik vraag me vooral af waar je dat solarzeil dan weer moet laten als je in het zwembad wilt...
elnienjo schreef:Hoe krijg je eigenlijk dat zwembad leeg als het ingegraven zit?
Een groot deel kun je wegpompen, maar het laatste laagje van een paar cm veeg ik allemaal door die onderste uitlaat naar buiten. Ik zit wel onder de bomen dus ik moet vaker leegmaken omdat stuifmeel te fijn is voor de zandfilter.