beatje schreef:Wij hebben eens een bod op een huis gedaan juist een straat verder als ons huis gelegen.Nog rustiger alleen dat huis in de straat en het was iets groter als we nu hebben met meer schuren.Meer het type als dat huis van rina.Er was wel veel werk aan,maar omdat het zo dicht bij was en we het konden veroorloven hier te blijven wonen en dat op te knappen hebben we iets boven de vraagprijs geboden,hij zou het overleggen met de eigenaar.We hoorde niks,dus ik belde terug en hoorde dat iemand anders in onderhandeling was.Wij balen we hebben ook nooit niet de kans gehad meer te bieden.
Dus op een gegeven moment staat er verkocht op het huis,toevallig sta ik een tijdje later in het buurtwinkeltje wat ook functioneert als buurtroddel krantje en komt de verkoop van het huis te sprake ,is het huis 50.000 onder de vraagprijs verkocht!!!. Dus niet enkel wij maar ook de ex eigenaren zijn opgelicht.Blijkbaar verkocht aan familie van de makelaar....
jemig.... dit vind ik wel een hele ernstige zaak!!
Bij het huis waar wij interesse in hadden, was de makelaar wel heel reeel over de minpunten hoor.
Ook bij een ander huis waar we hebben gekeken, was het een hele nuchtere makelaar, maar goed, wij bekijken dan ook huizen met grond in een prijsklasse waarvan men niet hoeft te verwachten dat alles tot in de puntjes geregeld is, dan hebben we het over hele, hele andere bedragen...
nuscaniels schreef:Nog niet met veel makelaars te maken gehad maar de eerste van dinsdag was juist heel realistisch over de minpunten van het huis en het er volkomen mee eens dat de vraagprijs absoluut niet reeel was.
Tweede gaf zelf ook gelijk aan wat vervangen diende te worden, zelfs de punten die niet gelijk op het eerste oog opvielen, dus wat mij betreft eerlijk, alleen balen dat ik na mijn bod van woensdagochtend nog steeds niks terug heb gehoord.
Ga morgen vast nieuwe bezichtigingen bij andere huizen plannen voor de zekerheid.
Heb je ook een geldigheidsdatum aangegeven? van je bod?