Ik snap je angst! Ik heb ze hier ook weer snachts binnen… vind het toch te spannend! Wel lastig hoor. Het hele koppel binnen is een boel meer werk, maar het risico vind ik ook niks…
Het meer werk vind ik niet zo erg. Vind het zo sneu. Die van mij staan al meer dan 10 jaar niet meer binnen
Maar het was hier in de buurt weer raak vandaag.
Dus toch maar even door. Gelukkig zit er idd het kanaal tussen. Maar je weet het niet hoor.
Saul
Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-22 16:16
Inmiddels stiekem toch al weer een klein stukje verder. Er staat een speelhuisje, pergola en de kippen zijn naar de achtertuin verhuist. Maar geen recente foto’s er van. En nu niet echt aantrekkelijk om te zien met dit weer haha.
Alleen het gras heeft nooit echt lekker gegroeid dus dat wordt van het voorjaar opnieuw ingezaaid.
Nu binnen weer verder. Inmiddels is de trap bekleed en staat er een hoop laminaat klaar voor de woonkamer.
Het pvc uit de woonkamer gaat naar de andere bovenverdieping want daar moet een kantoortje komen. Gezien we het huidige kantoor nodig hebben voor iemand anders
De trap. Pff wat een klus was dat zeg. Daar zat vloerbedekking overheen. En 20 lagen lijm die er wss al 40 jaar opzitten
Letterlijk bloed zweet en tranen
Maar:
Ik vind het resultaat dan toch prachtig En hij kraakt niet meer!
Edit ik zie dat de foto wat vertekend. Maar het is allemaal helemaal recht
Ai dat is naar fijn dat jullie het lek dicht hebben kunnen maken
Saul
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-23 19:15
Zo. Hier zit er ook weer een beetje schot in.
De vloer ligt inmiddels. Alleen nog geen foto er van.
Boven ook weer begonnen. Vriend vond het een goed idee om de wc (die nog niet klaar was ) te verplaatsen In het begin dacht ik echt doe normaal hou op. Maar hij heeft een punt. De ene slaapkamer is wel erg klein en zo creëren we 2 gelijkwaardige slaapkamers.
Dit was de slaapkamer waar we een stuk afgehaald hebben voor de wc te realiseren (linker deur). Dit gaat dus weer weg en wordt weer geheel slaapkamer.
Deze muur gaat er dus weer uit …
In de andere slaapkamer is dus inmiddels een muur bij gekomen.
Dit wordt de nieuwe wc. Daar komt nog een dakraam.
Super gaaf behangetje er op
Nog een klein muurtje behangen beneden. Hier komt de piano voor te staan. Dit is eigenlijk een beetje een loze ruimte. Hier hangt de kapstok en staan onze schoenen. Een soort hal waar de serre aan grenst. En waardoor we naar de andere bovenverdieping kunnen en een opberghok waardoor je naar de oprit gaat. Dit is onze in en uitgang. Ook zit er aan deze ruimte nog een (slaap)kamer (nu katten kamer) vast, ook ga je via deze ruimte naar de mudroom om hem zo even te noemen waardoor je naar de achter tuin kan. Pff klinkt ingewikkeld haha.
Maar via de deur naast het behang kom je dus in de mudroom en dan de tuin.
Waar onze kleine meid het liefste is.
En ondertussen is ook de voortuin onder handen genomen. 3000kg grind eruit , 6 aanhangers wit zand. En een hoop zwart zand er voor terug.
Komen wat hortensia’s, gras en een hekje of hegje. We willen graag meer groen
Jeetje dus eerst een muur zetten en dan toch weer weg maar wel een goede beslissing als ik het zo zie, prima plek voor de wc!
En dan dat grond OMG dat was echt veel...... ik ben benieuwd hoe het wordt
En de kippies met je dochter
Saul
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-23 08:46
Onze dame is idd echt een dierenvriend . Op t paard vind ze nog niet helemaal je van het. Tenzij er iemand anders opzit dan wil ze ook
Met Thijs de shet van opa en oma.
Hier gaat het langzaamaan weer een beetje vooruit.
Nieuwe vensterbank en deel van de verwarming ombouw en koofjes voor de oudste haar nieuwe slaapkamer.
Betonbandjes gelegd, gras gezaaid, planten er in. En toen begon het te hozen en dreven de zaadjes weer weg Dit gebeurde vorig jaar ook al in de achtertuin
Gras moet nog dichter groeien natuurlijk. Onkruid er nog uit. Grind nog netjes. En dan willen we er een beukenhaag omheen. En 2 boompjes aan beide kanten op het gras.
Saul
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-23 14:18
Ik heb niet heel veel volgers
Maargoed vind het zelf leuk om terug te kunnen kijken
Ik had de nieuwe vloer nog niet geplaatst. En gister wat plantjes uit mijn kneusjes box neergezet.
Ik ben er blij mee
Tegen de tijd dat de box weg kan (wat nog wel even duurt ) komt er beneden ook een ombouw om de verwarming.
Vriendlief heeft gister de oudste haar nieuwe kamer voor de laatste keer geverfd.
Dus dan kunnen de plinten en de ombouw erin
Dan nog een luikje maken, deur afhangen, gordijn ophangen, lamp ophangen, bed op maat maken.