Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Vandaag kijken of ik die derde stal grotendeels leeg kan krijgen omdat vrijdag de stropellets (EquiBedding) komen. Die wil ik daar in leggen op pallets.
. Viel me nog niet tegen dat die bleef zitten onder 55kg hond

Morganlefay schreef:Ahh goed zo, mest is al duur genoeg en als je een privé voorraad hebt is dat alleen maar meegenomen.
Wat betreft de moestuin.
Zou er het eerste jaar lupine, klaver of gewone hennep opzetten. Zijn nl stikstofleveranciers.
missfalki schreef:Morganlefay schreef:Ahh goed zo, mest is al duur genoeg en als je een privé voorraad hebt is dat alleen maar meegenomen.
Wat betreft de moestuin.
Zou er het eerste jaar lupine, klaver of gewone hennep opzetten. Zijn nl stikstofleveranciers.
Lupine is giftig voor paarden, en het zaad verspreidt zich ...![]()
hennep weet ik niet en in klaver zit verschil tussen de verschillende soorten.
Leuk je honden en kat op de uitkijk![]()
Groet Karin.
superpony schreef:Is de vijver groot??
Ik kom weleens huizen tegen met een vijver en fantaseer meteen om daar een grotere vijver voor de paarden van te maken, maar het neemt zoveel ruimte in vaak.
Fijn dat je nu opschiet. Het is nu ook weer best warm voor de tijd van het jaar.

Denk dat de kanten er nog wel van moeten worden afgevlakt om hem veilig te maken voor de paarden, maar dat zien we later wel eens. Verkoper had de poel afgezet met prikpaaltjes. bigone schreef:Vijver onder een eikenboom, twee keuzes, boom er af of vijver weg. Afgevallen eikenblad in een vijver werkt niet.

. Maar goed, het is gewoon niet de tijd van het jaar voor hogedrukreiniger en ben ook bang dat het niet afdoende droogt nu (zeker icm het toch niet echt waterdichte dak). Maar het is nu "veegschoon". Van het voorjaar maar goed met de hogedrukreiniger erdoor. Dan zit ook het nieuwe dak erop. En dan kan ik ook alles gaan verven.