BiBiQ schreef:Siersma schreef:Ken je niet iemand die kan lassen? Is zeker nog te redden hoor, alleen niet bij een garage. Word veel te duur dan.
Al die gaten bedoel je? M'n man is automonteur dus ik heb de luxe daar nooit veel aan kwijt te zijn behalve onderdelen.
Maar dan zouden we alles moeten uitslijpen en nieuwe stukken erin lassen. Het is vast te fixen, maar ik moet ook blijven nadenken of ze het nog waard is.
Auto's gaan veel langer mee als er af en toe een lasapparaat langsop gehaald wordt

Maar de automonteurs van tegenwoordig zijn monteurs, geen plaatwerkers meer. Wat jij daar op de foto laat zien is een dagje laswerk meer niet. De roest aan de voorkant is maar vliegroest; goed schoon maken, Hammerite erop en klaar ben je. Uitlaat is slijtonderdeel, dat moet gewoon om de zoveel tijd; niks raars.
Zoon van stalhouder had een VW T4 gekocht, ding zwaar afgekeurd op de APK, volledig doorgerot.....
Nou, de beide kokers onder de voorportieren waren inderdaad doorgerot. 50 euro materiaal, weekje slijpen en lassen in de avonduren, bus door de APK......