Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

beatje schreef:Het uit huis zetten van een verhuurder is in Belgie tenminste niet gemakkelijk.Ik snap dat jij het nachtelijk praten vervelend vind.Maar voor mij als verhuurder geen reden om een uitzettingsprocedure te beginnen met nog eens de kans dat je het verliest.
Dat jij het als overlast ervaart wil nog niet zeggen dat het een overlast is.
Van uit zijn visie kan hij jou wel zien als een zuurpruim die overal over zeurt.Uiteindelijk moeten mensen die s'nachts werken met heel wat meer lawaai afrekenen als ze in de dag gaan slapen.Je kan niet verwachten dan dat de hele buurt niet buiten komt omdat jij s'nachts gewerkt hebt.
Ik denk dat je toch vooral de oplossing bij jezelf moet gaan zoeken door extra isolatie betere oorstoppen je kan er op maat laten maken of wat dan ook.
MarjanB schreef:<KNIP>
Politie geeft aan dat wij hen moeten bellen als er weer overlast is en dat zij dan een dossier gaan bijhouden maar dat zij ook pas naar een aantal waarschuwingen boetes uit gaan delen en bij een duimendik dossier pas verdere stappen ondernemen. <KNIP>

c_alsemgeest schreef:politie en eventuele wijkteams van je gemeente kunnen de eigenaar zo opzoeken via het GBA
MarjanB schreef:Ik heb ondertussen gebeld met de politie en huurmaatschappij.
Huurmaatschappij is tussenpersoon en zij doen er niks aan. Dus zou dan via Kadaster eigenaar op moeten zoeken.
Politie geeft aan dat wij hen moeten bellen als er weer overlast is en dat zij dan een dossier gaan bijhouden maar dat zij ook pas naar een aantal waarschuwingen boetes uit gaan delen en bij een duimendik dossier pas verdere stappen ondernemen. De wijkagente was op vakantie en die belt volgende week nog even terug.
Anoniem schreef:Ik zou eerst even vragen of dat ie er daadwerkelijk op basis van de leegstandwet zit. Dat is wat de makelaar van het huis van TS dacht, maar die zei ook dat hij de jaccuzi niet gebruikte